ik ook nietquote:
ik denk niet dat het ze wat uitmaakt of mijn huisgenoten thuis zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk niet dat sof ooit naar haar boys stuurt: hey ik ben alleen thuis![]()
wat doe je volgende week?quote:
hahaha ja dan wil ze welquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
wat doe je volgende week?
Ja weet ik veel.
Oh ik ben alleen thuis
zeg dat je haar wel gezelschap komt houdenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
wat doe je volgende week?
Ja weet ik veel.
Oh ik ben alleen thuis
neequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg dat je haar wel gezelschap komt houden
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegen mij doet ze ook enorm naar laatste tijd
tegen mij doet ze wel aardigquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaquote:
komt omdat je te ver weg woontquote:
hoezo ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit is niet waarquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat jij om onduidelijke redenen een rare act doet waarbij je mij continu in een kwaad daglicht probeert te zettenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat jij om onduidelijke redenen een rare act doet waarbij je mij continu in een kwaad daglicht probeert te zetten
pics van je nieuwe hoofdquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja
met mijn nieuwe hoofd heb ik andere standaarden
wat is dit nu? Jij verzint juist dat ik jouw dm's postquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat jij om onduidelijke redenen een rare act doet waarbij je mij continu in een kwaad daglicht probeert te zetten
gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor van ons is banter tussen de lads geen vals flikkergedoequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
mortaxx en paxcon zijn de nieuwe etsu en paxcon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |