want vrouwen kunnen niet oordelen of andere vrouwen knap zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
dat alleen een vrouw jouw mening deelt zegt veel
weet ik tochquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar alleen omdat jullie drie (jij mortaxx en fikkie) haar niet knap vinden ben ik toch niet gay
het is gewoon raar om haar te noemen als je 21 bentquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar alleen omdat jullie drie (jij mortaxx en fikkie) haar niet knap vinden ben ik toch niet gay
Zou het even op Google zoeken dan, wellicht vind je wat tutorials. Ik weet alleen hoe het met een iPhone moet.quote:
ait.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax ik ga je iets op een papietje geven:
Stay 52.9%
wow je weet mn leeftijdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is gewoon raar om haar te noemen als je 21 bent
heb net weer zak hamkas opquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke gelukkig want met het standaardtype homo wil ik niet geassocieerd worden
gewoon zeggen dat je voetbal leuk vindt dan ben je daar al vanafquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke gelukkig want met het standaardtype homo wil ik niet geassocieerd worden
pff aan jou heb ik niksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou het even op Google zoeken dan, wellicht vind je wat tutorials. Ik weet alleen hoe het met een iPhone moet.
kom datemquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man
ik heb nog nibb its liggen maar nu geen zin in
ja maar ook qua manier van praten en bewegen enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:19 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je voetbal leuk vindt dan ben je daar al vanaf
quote:
heb je al the script geluisterdquote:
echt een onwijs mooie telefoon en erg fijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ja, wie heeft er dan in godsnaam een nexus 5
wat is daarmeequote:
ik ben erg blij voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
echt een onwijs mooie telefoon en erg fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |