Parkeerbeheer schiet ik dood wanneer ik ze een keer een bon ZIE uitschrijven!
Bij een wielklem zal ik ze martelen tot ze het lekker vinden en dan stop ik ermee om ze daarmee weer pijn te doen!
Creed... Daar stond ik dus gister! Helemaal naar Tilburg gereden, File na file moeten doorstaan (Dat haat ik ook!) komen we daar aan AFGELAST! Gelukkig stonden er ook een paar gasten uit Zwolle!
Flitscameras haat ik nog erger dan de duivel!
Ik betaal Godverdehoeren al wegenbelasting 300% meer voor mijn benzine en als ik dan 6 F***in KMpu te hard rijd om een medeweggebruiker in te halen... Pats 60 piek!
ABN Amro valt me steeds meer tegen!
Al 5 keer heb ik ze gebeld en hebben ze me beloofd dat ze mijn probleem gaan oplossen maar tot op heden nog niets!
quote:
op 12-16-1999 om 10:42 AM schreef Willy het volgende:ABN Amro valt me steeds meer tegen!
Al 5 keer heb ik ze gebeld en hebben ze me beloofd dat ze mijn probleem gaan oplossen maar tot op heden nog niets!
Wat een topic. Maar goed.
Ik moet zeggen... ben een keer in grote haast op de trein gestapt, kwam er pas in de TGV achter dat ik m'n cheques vergeten was (don't ask)
Eenmaal in Zuid Frankrijk uit een telefooncel het filiaal gebeld waar mijn rekening liep. Ik werd direct op initiatief van de bank teruggebeld, kreeg meteen een gratis nummer voor als zich verder problemen zouden voordoen en er werd direct geld naar de dichtstbijzijnde bank gewired.
Aan de andere kant: het eindeloos wachten op een pas, de rekeninglijn waar ze een overboeking voor je invoeren die dan later toch niet betaald blijkt wat zo blijft ook nadat je de bank er al vier keer over gebeld hebt, en helemaal erg: je stort contant geld bij je eigen filiaal aan het loket en vervolgens staat het twee weken later NOG niet op je rekening... Het is jouw geld, en zij gaan er een beetje twee weken mee op de beurs hangen!
Toch wel even lekker gereageerd.
OKAYNOUDOEJ
[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 17 December 1999).]
quote:
op 12-16-1999 om 08:23 PM schreef Manono het volgende:
Ik moet zeggen...
Eenmaal in Zuid Frankrijk etc.
OKAYNOUDOEJ
quote:
op 12-17-1999 om 10:44 AM schreef Manono het volgende:
Haha, true true... niet dat ik met Fok! veel goedkoper uitben...
Sorry Willy we gingen effe off topic, het IS ook bar en boos al die dingen in het leven.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 17 December 1999).]
quote:
op 12-16-1999 om 10:42 AM schreef Willy het volgende:
Ik heb ook al problemen met telfort!Parkeerbeheer schiet ik dood wanneer ik ze een keer een bon ZIE uitschrijven!
Bij een wielklem zal ik ze martelen tot ze het lekker vinden en dan stop ik ermee om ze daarmee weer pijn te doen!Creed... Daar stond ik dus gister! Helemaal naar Tilburg gereden, File na file moeten doorstaan (Dat haat ik ook!) komen we daar aan AFGELAST! Gelukkig stonden er ook een paar gasten uit Zwolle!
![]()
Flitscameras haat ik nog erger dan de duivel!
Ik betaal Godverdehoeren al wegenbelasting 300% meer voor mijn benzine en als ik dan 6 F***in KMpu te hard rijd om een medeweggebruiker in te halen... Pats 60 piek!ABN Amro valt me steeds meer tegen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |