Dat ben je ook. Wil jij pls het FOK! sletje worden?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jongens ik heb de indruk dat ik door sommigen word beschouwd als lustobject en niet als mens
Had het zelf ook nooit gemaakt neequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als lam niet zo slecht verkrijgbaar en kankiduur was, had ik het wel even gemaakt vanavond.
hfquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het zelf ook nooit gemaakt nee![]()
Maae ik ben weg, Coldplaygenot
Dag dag
geen idee wat dat betekentquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Odd voor stay gestegen naar 1.18 jongens.
Dat een brexit is heroordeeld van Nihiel naar Heel-iets-minder-nahielquote:
Lekker koud hoop ik. Ik sterf van hitte.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 20 minuten weer half litertje melk
Geen van beide. Slapen lukt niet, want te warm. Douchen heeft geen nut.quote:
Is dat lekkerder?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige mensen maken het ook met gehakt.
Het is hier niet zo heel warm. Heb er ook eigenlijk nooit last van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lekker koud hoop ik. Ik sterf van hitte.
Mijn hersenen zijn doodmoe en vanavond uitgaan dus slapen lukt sooooowieso wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen van beide. Slapen lukt niet, want te warm. Douchen heeft geen nut.
Mijn god. Damn.quote:
Het is op werk nu 27 graden binnen. Plekzooi.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is hier niet zo heel warm. Heb er ook eigenlijk nooit last van.
Heb nog airco ook.
Lol geen airco op werk?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is op werk nu 27 graden binnen. Plekzooi.
Nope... Was het maar zo'n feest.quote:
gewoon tranquiloquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt weer typisch nederland he, is het eens warmer dan 20 graden gaat het viesbenauwd en plakkerig worden mweh
lol hier 35 ahahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |