Hmm als je het zo bekijkt jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niets te doen om ondergespoten te worden?
Oei oei. Niet voor mij weggelegd. Ik haat melk. In september ga ik wel meer trainen though.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
makkelijke manier om even HARD te gainen
Ik vind het ook niet zo heel lekker hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oei oei. Niet voor mij weggelegd. Ik haat melk. In september ga ik wel meer trainen though.
Ja, precies. Mij hoef je dat niet eens te vragen, ga er vanuit dat het gewoon bij mij gebeurt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm als je het zo bekijkt ja
Dus ik kan ondertussen gewoon lekker tv kijken ofzo?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, precies. Mij hoef je dat niet eens te vragen, ga er vanuit dat het gewoon bij mij gebeurt.
Ik ben nu aan de bulkpowder gegaan. Die shit is kapot lekk0rquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel lekker hoor.
Maar een halve liter heb je nog wel in 30 seconde weg.
Lol welkequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de bulkpowder gegaan. Die shit is kapot lekk0r
Pure Proteïne in de smaken witte choco, appel crumble custard en chococookies.quote:
Ik dacht vandaag aan jou toen ik spam in de winkel lag liggen.quote:
Lol.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag aan jou toen ik spam in de winkel lag liggen.
(lol)
Ik wil het doen uit liefde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jongens ik heb de indruk dat ik door sommigen word beschouwd als lustobject en niet als mens
Kameeltje heb jij weleens harira soep op? Net op en vond het wel wat voor jouquote:
nostalgiequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kameeltje heb jij weleens harira soep op? Net op en vond het wel wat voor jouveel kikkererwten en linzen enzo
Oh toen je in Maroc was zeker?quote:
nee vroeger toen ik klein wasquote:
Kloptquote:
Nee, ken ik niet.quote:
Klopt. Ook ontzettend kruidig en machtigquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Ziet er niet echt lekker uit, maar ingrediënten klinken goed.
Moet wel vies veel in
Als lam niet zo slecht verkrijgbaar en kankiduur was, had ik het wel even gemaakt vanavond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ook ontzettend kruidig en machtig
Sommige mensen maken het ook met gehakt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als lam niet zo slecht verkrijgbaar en kankiduur was, had ik het wel even gemaakt vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |