Vind het alleen maar goed dat ze zo'n cursus doen. Beter toegeven dat je het niet weet dan dom lopen aanklooienquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen daarvoor. Ze herkende wel meer dingen niet en waren best onzeker
Bekronen van je liefdesleven door een mixje van jou en een geliefde te creëerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
als ik erover nadenk heb ik toch wel een kinderwens. ik wil meemaken hoe die band is. waarom willen mensen kinderen? zijn daar niet egoistische redenen voor?
moet je nog ff door dusquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik wil mijn familienaam redden. Staat op uitsterven
Dat vind ik ook hoor maar als je die verhalen dan hoort denk je vervolgens ook van die zijn een beetje KoeKoeK ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het alleen maar goed dat ze zo'n cursus doen. Beter toegeven dat je het niet weet dan dom lopen aanklooien
als een soort spiritueel guru type dat de mensheid kan redden van de ondergang. komt door je ondertitel denkquote:
Nee maar ik zou niet weten wat er egoïstisch zou moeten zijn verder aan het nemen van kinderen.quote:
wow coolquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
als een soort spiritueel guru type dat de mensheid kan redden van de ondergang. komt door je ondertitel denk
dus ff door voor een jongetje dus?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik wil mijn familienaam redden. Staat op uitsterven
Het lijkt me prachtig wanneer je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
als ik erover nadenk heb ik toch wel een kinderwens. ik wil meemaken hoe die band is. waarom willen mensen kinderen? zijn daar niet egoistische redenen voor?
welquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ik zou niet weten wat er egoïstisch zou moeten zijn verder aan het nemen van kinderen.
prachtig en ook egoïstischquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bekronen van je liefdesleven door een mixje van jou en een geliefde te creëeren
wat vreemdquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me prachtig wanneer je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Overigens blijf ik kinderloos
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
lol straks heeft haags eindelijk een zoon en blijkt hij teringgay
zie mijn username voor een tipje van de sluierquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wow cool
ik hoop dat ik dan snel mijn bericht krijg vanuit het onderbewustzijn
Nee ik doe niet aan drugsquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
zie mijn username voor een tipje van de sluier
Hier moest ik wel om lachen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
lol straks heeft haags eindelijk een zoon en blijkt hij teringgay
nee ik gebruik geen geurtje, alleen eau de parfumquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan drugs
alleen alcohol
ehehehequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:07 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik gebruik geen geurtje, alleen eau de parfum
mooi omschreven,quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me prachtig wanneer je de essentie raakt en een nieuw mens maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Overigens blijf ik kinderloos
why?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen maar dochters krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |