oooh okequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik had me geabonneerd en toen de video van vanochtend gekeken dus ik heb die niet gezien
ik like ditquote:
Werd jij af en toe niet echt gek van al dat gehuil? Wat kunnen ze krijsen zeg manmanmanquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het een is het gevolg van het ander. Sprak de wijze papa
wie ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
ik heb niet echt een kinderwens, maar zou het wel prima vinden als het kwam, en dan ook zikaseri nemen. hehe nemenongepast
Moet eerlijk zeggen dat mijn dochter niet overdreven veel huilt. En als ze huilt weet ik meestal wel wat ze aan wilt geven. Begin was wel even lastig ja maar de signalen werden mij al vrij snel duidelijk. En als je die signalen oppikt en er naar handelt dan zorg je er voor dat je geen enorme huil baby krijgt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werd jij af en toe niet echt gek van al dat gehuil? Wat kunnen ze krijsen zeg manmanman
MAAR DAN OOK ECHTquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat een wijze woorden. Alsof ik al negentien kinderen heb zeg.
ik was ook een rustige baby, maar een super erge puber. Wees voorbereid, you never know hehehehquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat mijn dochter niet overdreven veel huilt. En als ze huilt weet ik meestal wel wat ze aan wilt geven. Begin was wel even lastig ja maar de signalen werden mij al vrij snel duidelijk. En als je die signalen oppikt en er naar handelt dan zorg je er voor dat je geen enorme huil baby krijgt.
quote:
Ze heeft tot nu toe veel trekjes van mij. En ik was echt een tyfus kind al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was ook een rustige baby, maar een super erge puber. Wees voorbereid, you never know heheheh
dan ben jij een drugs indiase pop in mijn ogenquote:
Zelfs ik snap dat een baby moe is als een baby over zijn/haar ogen begint te wrijven migadoooooquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op vakantie ontmoete ik een stel met een baby van net 5 maanden. Die waren naar zo'n training geweest want ze herkende bepaalde signalen niet. Toen vroeg ik zoals wat voor signalen?
Toen zei die vader: ja als ze na het avondeten in zijn ogen wreef en gaapte dachten wij dat hij zich stierlijk verveelde dus gingen we spelen met hem. En hij maar huilen en we kregen hem niet stil.... Ze hadden dus geen flauw benul dat hun zoon gewoon naar bed moest.
LIKE DUH![]()
![]()
hehequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe veel trekjes van mij. En ik was echt een tyfus kind al zeg ik het zelf.
Haha ja erg he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zelfs ik snap dat een baby moe is als een baby over zijn/haar ogen begint te wrijven migadooooo
... En zij hadden dus een training gevolgd ja? Jeetje ..quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja erg he.
Zij hielden hun kind dus gewoon tot 23.00 wakker terwijl hij al om 19.00 moe was. En huilen dat het deed
vetquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ben jij een drugs indiase pop in mijn ogen
gvdquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op vakantie ontmoete ik een stel met een baby van net 5 maanden. Die waren naar zo'n training geweest want ze herkende bepaalde signalen niet. Toen vroeg ik zoals wat voor signalen?
Toen zei die vader: ja als ze na het avondeten in zijn ogen wreef en gaapte dachten wij dat hij zich stierlijk verveelde dus gingen we spelen met hem. En hij maar huilen en we kregen hem niet stil.... Ze hadden dus geen flauw benul dat hun zoon gewoon naar bed moest.
LIKE DUH![]()
![]()
Ja maar niet alleen daarvoor. Ze herkende wel meer dingen niet en waren best onzekerquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
... En zij hadden dus een training gevolgd ja? Jeetje ..
hoe zij jij mij?quote:
ja ik wil mijn familienaam redden. Staat op uitstervenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
als ik erover nadenk heb ik toch wel een kinderwens. ik wil meemaken hoe die band is. waarom willen mensen kinderen? zijn daar niet egoistische redenen voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |