weet ik niet eigenlijkquote:
er is ook geen linkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh omg ik las cv en toen frambozen en dacht wat voor frambozengvd moet echt slapen. Snapte link met cv niet
ik snap hetquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja die is er dus niet maar ik zocht een link snapje
Er zat een kat in mn kamer wat steeds om aandacht ging eisen en kopjes gaf aan mij dus niet geslapen en met kitty gespeeldquote:
Wel over ~15 jaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef Drug het volgende:
Kun je je voorstellen dat wordt geroepen "papa" of "mama", door je kind. Kan me dat echt niet voorstellen
#randomthought
ja hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef Drug het volgende:
Kun je je voorstellen dat wordt geroepen "papa" of "mama", door je kind. Kan me dat echt niet voorstellen
#randomthought
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
jij begon![]()
Nee oke heb je toevallig muziek op?
het een is het gevolg van het ander. Sprak de wijze papaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging op 2 maanden oude dochtertje van vriendin passen, het was leuk tot ze ging poepen en honger kreeg en ging huilen. Oh god.
Sorry ik heb helemaal niet gereageerd op je bericht volgens mijquote:
oh ik had me geabonneerd en toen de video van vanochtend gekeken dus ik heb die niet gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Sorry ik heb helemaal niet gereageerd op je bericht volgens mij
Maar hij is wel leuk he jamoest je lachen bij dat tandenborstel gedeelte?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |