dat snap ik wel hoor, heb ik ook wel met bepaalde dingenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achja, onbewust doet het toch wat met je, dat is alles wat ik zeg
pfffquote:
partyflcok ook ghadjaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef Flippiee het volgende:
Geen partypeeps gehad hebben. Deze jongelui
ik had hyves in 2007 volgens mijquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
MSN was best mooi
Toen deed ik nog wel eens aandachtshoerig met online en offline gaan. Gelukkig ben ik een rustige jongen geworden.
Ik heb mijn msn logs nog steeds van vroeger.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
MSN was best mooi
Toen deed ik nog wel eens aandachtshoerig met online en offline gaan. Gelukkig ben ik een rustige jongen geworden.
hoe oud ben jij danquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef Flippiee het volgende:
Geen partypeeps gehad hebben. Deze jongelui
coolquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ook. Ik heb hier eigenlijk geen goed excuus voor.
Ik zou het niet eens meer willen lezen, zal ongetwijfeld cringeworthy zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn msn logs nog steeds van vroeger.
Toen alleen ja?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:19 schreef Paxcon het volgende:
MSN was best mooi
Toen deed ik nog wel eens aandachtshoerig
Bij mij ging het niet verder danquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer willen lezen, zal ongetwijfeld cringeworthy zijn
deed je sextingquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer willen lezen, zal ongetwijfeld cringeworthy zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |