Ach geeft nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik eraan denk neem ik die mee.
Maar ja, je weet hoe het gaat.
In KL ook vergeten
Gvd gvd
Ik denk er alleen aan als ik kaarten zie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach geeft nietThailand had je wel toch? Dat vind ik allang tof van je
Kan me best voorstellen dat je er op vakantie ook niet de hele tijd aan denkt hoor
Oh leukquote:
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk er alleen aan als ik kaarten zie.
En dan denk ik.
Oh koop nog wel later.
ja dat dacht ik al welquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoofdletters en kleine letters en blokletters en aan elkaar alles door elkaar.
ik vind van welquote:
Tsjechië - Brnoquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:26 schreef Paxcon het volgende:
Ama wat heb je al uit de Tsjechische Republiek
Oh leuk, als ik het niet vergeet ga ik je aan een nieuwe stad helpenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Hier staat de hele lijst trouwens
TRV / Gezocht: Ansichtkaartjes
[..]
Tsjechië - Brno
Tsjechië - Jicín
Tsjechië - Podebrady
Tsjechië - Posázavský pacifik
Tsjechië - Praag
wat heb je aan al die kaarten van onbekende plekken waar je zelf nog nooit bent geweest, maar iemand van een forumpje wel?quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Hier staat de hele lijst trouwens
TRV / Gezocht: Ansichtkaartjes
[..]
Tsjechië - Brno
Tsjechië - Jicín
Tsjechië - Podebrady
Tsjechië - Posázavský pacifik
Tsjechië - Praag
Coolquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh leuk, als ik het niet vergeet ga ik je aan een nieuwe stad helpen
Ik vind het gewoon leuk om te verzamelenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heb je aan al die kaarten van onbekende plekken waar je zelf nog nooit bent geweest, maar iemand van een forumpje wel?
Even kijken of ik kan banken op Unibetquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
pond is aan het stijgen
Dat wordt een stay jongens.
betfair gaat denk ik bijna een stay callenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Even kijken of ik kan banken op Unibet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |