nauwelijksquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hebben die smerige rijstwafels wel calorieen?
ok ik ga naar El arenalquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Spanje - Mallorca - La Palma
Spanje - Mallorca - Playa de Palma
Ja. Althans deze plekken van Mallorca.
Oh leuk, dankjewel!quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ok ik ga naar El arenal
dus als ik niet vergeet kan ik kaart sturen
Vraag maar aan Sof hoe mijn handschrift i.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd naar Inso zijn handschrift, maar heb zo'n vermoeden dat hij het adres door iemand anders laat opschrijven.
denk het nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd naar Inso zijn handschrift, maar heb zo'n vermoeden dat hij het adres door iemand anders laat opschrijven.
Netjes?quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sof hoe mijn handschrift i.
chill, zie je straks echt de vruchten komen toch? Of zijn die al te zienquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op 1 plek (zie je op de foto niet, is bovenaan) zijn al 2 kleine takjes om het gaas gewikkeld
ben het vergeten volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sof hoe mijn handschrift i.
Nope zijn er nog niet, komen wel maar eerst krijg ik bloemetjes schijnbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
chill, zie je straks echt de vruchten komen toch? Of zijn die al te zien
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoofdletters en kleine letters en blokletters en aan elkaar alles door elkaar.
handschrift toch overgewaardeerdquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoofdletters en kleine letters en blokletters en aan elkaar alles door elkaar.
Als ik eraan denk neem ik die mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |