abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:46:48 #226
400532 Forbry
Tja ...
pi_163534175
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:43 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hij is niet zo handig geweest in het verbergen, maar dat betekent niet dat hij het niet verborgen wilde houden. Ik kan me best voorstellen dat het fijn is als mensen met een frisse blik naar je posts kijken in plaats met een bevooroordeelde blik omdat het een 'deezertje topic' zou zijn.
Dat kan ik mij op zich ook wel voorstellen, maar heeft verdomd weinig zin als je vervolgens precies op dezelfde voet doorgaat. In dat geval is het alleen maar laf en dom (vind ik).
Tails tell tales
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:48:28 #227
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163534210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:43 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hij is niet zo handig geweest in het verbergen, maar dat betekent niet dat hij het niet verborgen wilde houden. Ik kan me best voorstellen dat het fijn is als mensen met een frisse blik naar je posts kijken in plaats met een bevooroordeelde blik omdat het een 'deezertje topic' zou zijn.
Maar binnen 1 pagina bleek dat de adviezen hetzelfde waren als altijd, ondanks dat niemand nog wist wie hij was.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:50:33 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163534253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:41 schreef Kamina het volgende:

[..]

Haha, nee, dat bedoel ik niet. :D

Ik doel op de hardnekkigheid van D en het beleid. Alsof je tegen een betonnen plaat praat, vele topics lang. ;)
Het is niet dat we jullie feedback gewoon terzijde gooien :). Geef ons ook even een kans e.e.a. te bekijken en te bespreken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163534324
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet dat we jullie feedback gewoon terzijde gooien :). Geef ons ook even een kans e.e.a. te bekijken en te bespreken.
Mooi dan kunnen jullie misschien ook bespreken hoe jullie wat neutraler kunnen worden. :)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:55:55 #230
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163534373
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet dat we jullie feedback gewoon terzijde gooien :). Geef ons ook even een kans e.e.a. te bekijken en te bespreken.
Het wordt wel gelezen, dat geloof ik best. Maar er wordt verder niets mee gedaan.

Net als... ;)
1 + 1 = blauw
pi_163534394
Waar maken jullie je toch zo druk om.
pi_163534400
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar binnen 1 pagina bleek dat de adviezen hetzelfde waren als altijd, ondanks dat niemand nog wist wie hij was.
Dat is wel waar ja.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:57:41 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163534412
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Mooi dan kunnen jullie misschien ook bespreken hoe jullie wat neutraler kunnen worden. :)
Neutraler, als in?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:58:05 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163534415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het wordt wel gelezen, dat geloof ik best. Maar er wordt verder niets mee gedaan.

Net als... ;)
Dat is niet waar, Kamina :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163534428
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neutraler, als in?
Neutraal Google het.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:04:34 #236
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163534534
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet waar, Kamina :).
Zo komt het wel over op de users, naar mijn idee.

Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee; voor een forum vind ik het wel charmant. ;)
1 + 1 = blauw
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:08:38 #237
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_163534602
Het is toch allemaal kut.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:28:07 #238
400532 Forbry
Tja ...
pi_163534958
Mijn grootste probleem met dit alles is dat ik het beleid gewoon echt niet snap.

Er zijn 3 argumenten die altijd worden aangehaald:

1) Users kunnen er voor kiezen D. gewoon te negeren. Dit vind ik op zich nog het beste argument, maar feit is dat dit al tijden simpelweg niet gebeurt en dus ook niet werkt, Er is altijd wel íemand die reageert. Is het niet één van het vaste clubje, dan is het wel iemand die D. nog helemaal niet kent. Op een gegeven moment moet je dan toch maar de "bron" gaan aanpakken vind ik...

2) Veel van D. posts gaan nou éénmaal niet tegen de policy in.

3) D. verdient een gelijke behandeling.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat -keer op keer op keer op keer op keer op keer- exact hetzelfde riedeltje verkondigen, zonder dat er ook maar enige positieve ontwikkeling valt te bespeuren, niet onder één of ander regel in de policy valt. Verder vind ik dat D. juist NIET gelijk wordt behandeld. Ik heb het idee dat wanneer een ander continu in herhaling zou vallen, diegene wél een halt zou worden toegeroepen. Vraag me niet de voorbeelden te specificeren, maar ik weet ook bijna zeker dat dat al wel een aantal keren gebeurd is.

Ook "jouw problematiek is te groot/niet geschikt voor FOK!" (mogelijk in andere woorden) is wel eens als argumentatie gebruikt om een dergelijke user te doen stoppen met posten (over zijn problemen). De topics van D. zijn natuurlijk lachen, gieren en brullen, maar feitelijk is dát wat er aan de hand is. Deezertje heeft best wel grote problemen en het is duidelijk dat de users hier hem daarmee niet kunnen helpen. Als FOK! daadwerkelijk een positief beleid wil hanteren (waar ik op zich ook helemaal voor ben!), zou dát nog de grootste reden moeten zijn om D. niet (meer) zo'n groot podium te geven... het staat Deezertje alleen maar in de weg om wél de hulp te krijgen die hij nodig heeft...

Wat ik tenslotte ook maar steeds niet snap: als je D. dan tóch een podium voor zijn problemen wil blijven geven, waarom hem dan niet doorverwijzen naar het ASS-topic? Echt iedereen, op D. zelf na, is van mening dat dáár zijn échte problematiek ligt...
Tails tell tales
pi_163534978
^O^
Ja doei.
pi_163535111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Forbry het volgende:
Mijn grootste probleem met dit alles is dat ik het beleid gewoon echt niet snap.

Er zijn 3 argumenten die altijd worden aangehaald:

1) Users kunnen er voor kiezen D. gewoon te negeren. Dit vind ik op zich nog het beste argument, maar feit is dat dit al tijden simpelweg niet gebeurt en dus ook niet werkt, Er is altijd wel íemand die reageert. Is het niet één van het vaste clubje, dan is het wel iemand die D. nog helemaal niet kent. Op een gegeven moment moet je dan toch maar de "bron" gaan aanpakken vind ik...

2) Veel van D. posts gaan nou éénmaal niet tegen de policy in.

3) D. verdient een gelijke behandeling.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat -keer op keer op keer op keer op keer op keer- exact hetzelfde riedeltje verkondigen, zonder dat er ook maar enige positieve ontwikkeling valt te bespeuren, niet onder één of ander regel in de policy valt. Verder vind ik dat D. juist NIET gelijk wordt behandeld. Ik heb het idee dat wanneer een ander continu in herhaling zou vallen, diegene wél een halt zou worden toegeroepen. Vraag me niet de voorbeelden te specificeren, maar ik weet ook bijna zeker dat dat al wel een aantal keren gebeurd is.

Ook "jouw problematiek is te groot/niet geschikt voor FOK!" (mogelijk in andere woorden) is wel eens als argumentatie gebruikt om een dergelijke user te doen stoppen met posten (over zijn problemen). De topics van D. zijn natuurlijk lachen, gieren en brullen, maar feitelijk is dát wat er aan de hand is. Deezertje heeft best wel grote problemen en het is duidelijk dat de users hier hem daarmee niet kunnen helpen. Als FOK! daadwerkelijk een positief beleid wil hanteren (waar ik op zich ook helemaal voor ben!), zou dát nog de grootste reden moeten zijn om D. niet (meer) zo'n groot podium te geven... het staat Deezertje alleen maar in de weg om wél de hulp te krijgen die hij nodig heeft...

Wat ik tenslotte ook maar steeds niet snap: als je D. dan tóch een podium voor zijn problemen wil blijven geven, waarom hem dan niet doorverwijzen naar het ASS-topic? Echt iedereen, op D. zelf na, is van mening dat dáár zijn échte problematiek ligt...
_O_
pi_163535156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Forbry het volgende:
Mijn grootste probleem met dit alles is dat ik het beleid gewoon echt niet snap.

Er zijn 3 argumenten die altijd worden aangehaald:

1) Users kunnen er voor kiezen D. gewoon te negeren. Dit vind ik op zich nog het beste argument, maar feit is dat dit al tijden simpelweg niet gebeurt en dus ook niet werkt, Er is altijd wel íemand die reageert. Is het niet één van het vaste clubje, dan is het wel iemand die D. nog helemaal niet kent. Op een gegeven moment moet je dan toch maar de "bron" gaan aanpakken vind ik...

2) Veel van D. posts gaan nou éénmaal niet tegen de policy in.

3) D. verdient een gelijke behandeling.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat -keer op keer op keer op keer op keer op keer- exact hetzelfde riedeltje verkondigen, zonder dat er ook maar enige positieve ontwikkeling valt te bespeuren, niet onder één of ander regel in de policy valt. Verder vind ik dat D. juist NIET gelijk wordt behandeld. Ik heb het idee dat wanneer een ander continu in herhaling zou vallen, diegene wél een halt zou worden toegeroepen. Vraag me niet de voorbeelden te specificeren, maar ik weet ook bijna zeker dat dat al wel een aantal keren gebeurd is.

Ook "jouw problematiek is te groot/niet geschikt voor FOK!" (mogelijk in andere woorden) is wel eens als argumentatie gebruikt om een dergelijke user te doen stoppen met posten (over zijn problemen). De topics van D. zijn natuurlijk lachen, gieren en brullen, maar feitelijk is dát wat er aan de hand is. Deezertje heeft best wel grote problemen en het is duidelijk dat de users hier hem daarmee niet kunnen helpen. Als FOK! daadwerkelijk een positief beleid wil hanteren (waar ik op zich ook helemaal voor ben!), zou dát nog de grootste reden moeten zijn om D. niet (meer) zo'n groot podium te geven... het staat Deezertje alleen maar in de weg om wél de hulp te krijgen die hij nodig heeft...

Wat ik tenslotte ook maar steeds niet snap: als je D. dan tóch een podium voor zijn problemen wil blijven geven, waarom hem dan niet doorverwijzen naar het ASS-topic? Echt iedereen, op D. zelf na, is van mening dat dáár zijn échte problematiek ligt...
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:39:57 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_163535226
alleen word je tegenwoordig als user verplicht om iemand te negeren, persoonlijk mag je niet meer worden,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:42:03 #243
47102 Elvi
miemkwien
pi_163535269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat proberen wij ook te doen :). Een DM sturen waarom een post verwijderd is en niet gewenst.

Alleen mobiel is het lastiger :).
Ja ik weet van jou dat je het sowieso doet :P Maar mijn post had ook best aangepast kunnen worden omdat er een oprechte vraag in stond. Ik vroeg niet wie er geband was, maar of iets ban-baar was. (ik zoek zelf wel uit wie het is, mocht het me ooit gaan interesseren :P )

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:43 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hij is niet zo handig geweest in het verbergen, maar dat betekent niet dat hij het niet verborgen wilde houden. Ik kan me best voorstellen dat het fijn is als mensen met een frisse blik naar je posts kijken in plaats met een bevooroordeelde blik omdat het een 'deezertje topic' zou zijn.
Ik kan me dat ook voorstellen, maar dan wel als hij veranderd zou zijn en zelf ook een frisse start zou willen maken. Dan wil je geen Deezertje-stigma hebben. Maar hij is niet veranderd want hij vraagt nog steeds naar de bekende weg.

----------------------------------

Overigens ben ik niet van mening dat zn problemen alleen door zijn ASS komen. In dat topic zal hij ook niet kunnen aarden omdat de mensen daar hem exact hetzelfde zullen vertellen als de mensen in zijn eigen topics.
pi_163535299
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Forbry het volgende:
Mijn grootste probleem met dit alles is dat ik het beleid gewoon echt niet snap.

Er zijn 3 argumenten die altijd worden aangehaald:

1) Users kunnen er voor kiezen D. gewoon te negeren. Dit vind ik op zich nog het beste argument, maar feit is dat dit al tijden simpelweg niet gebeurt en dus ook niet werkt, Er is altijd wel íemand die reageert. Is het niet één van het vaste clubje, dan is het wel iemand die D. nog helemaal niet kent. Op een gegeven moment moet je dan toch maar de "bron" gaan aanpakken vind ik...

2) Veel van D. posts gaan nou éénmaal niet tegen de policy in.

3) D. verdient een gelijke behandeling.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat -keer op keer op keer op keer op keer op keer- exact hetzelfde riedeltje verkondigen, zonder dat er ook maar enige positieve ontwikkeling valt te bespeuren, niet onder één of ander regel in de policy valt. Verder vind ik dat D. juist NIET gelijk wordt behandeld. Ik heb het idee dat wanneer een ander continu in herhaling zou vallen, diegene wél een halt zou worden toegeroepen. Vraag me niet de voorbeelden te specificeren, maar ik weet ook bijna zeker dat dat al wel een aantal keren gebeurd is.

Ook "jouw problematiek is te groot/niet geschikt voor FOK!" (mogelijk in andere woorden) is wel eens als argumentatie gebruikt om een dergelijke user te doen stoppen met posten (over zijn problemen). De topics van D. zijn natuurlijk lachen, gieren en brullen, maar feitelijk is dát wat er aan de hand is. Deezertje heeft best wel grote problemen en het is duidelijk dat de users hier hem daarmee niet kunnen helpen. Als FOK! daadwerkelijk een positief beleid wil hanteren (waar ik op zich ook helemaal voor ben!), zou dát nog de grootste reden moeten zijn om D. niet (meer) zo'n groot podium te geven... het staat Deezertje alleen maar in de weg om wél de hulp te krijgen die hij nodig heeft...

Wat ik tenslotte ook maar steeds niet snap: als je D. dan tóch een podium voor zijn problemen wil blijven geven, waarom hem dan niet doorverwijzen naar het ASS-topic? Echt iedereen, op D. zelf na, is van mening dat dáár zijn échte problematiek ligt...
Kijk. Dit. _O_
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:46:07 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163535347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:42 schreef Elvi het volgende:
omdat de mensen daar hem exact hetzelfde zullen vertellen als de mensen in zijn eigen topics.
Dat zal in elk topic gebeuren, het gaat erom dat hij post daar waar het thuishoort. Net als iedereen
pi_163535363
Jullie frustraties snap ik echt wel, maar Fok! is wel iets meer dan een discotheek waarbij je aan de deur geweigerd kan worden? Ondanks dat veel users vanuit hun zolderkamer reageren lijkt me Fok! net zo iets als een openbare ruimte. Daar kan je, in tegenstelling tot thuis, ook niet zomaar even bepalen wie er moet oprotten.

Accepteer het, hoe lastig ook. Een bedrijf zal ook niet snel een autist buiten zetten zolang deze zich aan de huisregels en wetten houdt. Met Fok! lijkt me dat niets meer, en niets minder. Gelukkig leven we in zo'n land waarin iedereen redelijk vrij is om te doen en laten wat men wil, en gelden er niet opeens voor wat impopulaire mensen opeens andere regels.

Hier aansluiten aub
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163535394
Begin gewoon een leuk whatsapp groepje, dit is een openbaar forum wil je dat niet moet je het gewoon gesloten maken.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:50:37 #248
47102 Elvi
miemkwien
pi_163535436
Wat ik het lastige vind aan het "als het je niet bevalt dan reageer je niet in het topic"-beleid, is dat ik me nu niet bepaald welkom voel in het Dating-topic. D. neemt het topic over en mensen blijven ook op hem reageren. Volgens mij heb ik dat ook al eerder in een feedback-topic gezegd nog bij de oude mods :P Maar ik snap ook dat als dit het Fok-beleid is, dat je daar als mod verder ook niks mee kan (dus ik wil niet de oude mods ondermijnen, ik wil alleen aangeven dat dit langer speelt ;) )

Je jaagt anderen wel weg uit een topic, maar laten we vooral D. alle ruimte geven in alle topics. Dat is toch gek?
pi_163535470
FOK! is voor iedereen, maar die filosofie werkt niet als 'iedereen' 'iedereen' wegjaagt. Dat betekent niet dat 'iedereen' weg moet, maar wel dat er op andere manieren naar bescherming en dergelijken gekeken moeten worden.
Ja doei.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:57:26 #250
400532 Forbry
Tja ...
pi_163535566
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:47 schreef Koral het volgende:
Jullie frustraties snap ik echt wel, maar Fok! is wel iets meer dan een discotheek waarbij je aan de deur geweigerd kan worden? Ondanks dat veel users vanuit hun zolderkamer reageren lijkt me Fok! net zo iets als een openbare ruimte. Daar kan je, in tegenstelling tot thuis, ook niet zomaar even bepalen wie er moet oprotten.

Accepteer het, hoe lastig ook. Een bedrijf zal ook niet snel een autist buiten zetten zolang deze zich aan de huisregels en wetten houdt. Met Fok! lijkt me dat niets meer, en niets minder. Gelukkig leven we in zo'n land waarin iedereen redelijk vrij is om te doen en laten wat men wil, en gelden er niet opeens voor wat impopulaire mensen opeens andere regels.

Hier aansluiten aub
[ afbeelding ]
Van mij hoeft D. helemaal niet op te rotten! Sterker nog, ik zou er serieus blij van worden hem eens in andere topics te zien posten! In NWS bijvoorbeeld of in TV of in de R&P topics van anderen (zonder die als een doorgeefluik naar zijn eigen problemen te behandelen)...

En verder ben ik het ook niet met je eens vanwege wat ik al eerder schreef:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:28 schreef Forbry het volgende:
Ik kan mij echt niet voorstellen dat -keer op keer op keer op keer op keer op keer- exact hetzelfde riedeltje verkondigen, zonder dat er ook maar enige positieve ontwikkeling valt te bespeuren, niet onder één of ander regel in de policy valt. Verder vind ik dat D. juist NIET gelijk wordt behandeld. Ik heb het idee dat wanneer een ander continu in herhaling zou vallen, diegene wél een halt zou worden toegeroepen. Vraag me niet de voorbeelden te specificeren, maar ik weet ook bijna zeker dat dat al wel een aantal keren gebeurd is.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')