abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163226796
Geachte leden

Ik heb een vraagje
Ik vlieg morgen na gran canaria
Maar ik gebruik sinds een aantal dagen oxazepam tegen stres
Nu heb ik op internet zitten rondzoeken hoe t zit met het meenemen van oxazepam maar kom er niet helemaal uit of het nu wel of niet mag en of ik nu wel of geen verklaring nodig heb
Ik zou graag een half stripje (7 stuks) meenemen daarheen
Wat kan er in het ergste geval gebeuren als ik er een paar meeneem in de originele verpakking en het bij de douane blijkt dat het niet mag?
pi_163226991
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:44 schreef teusjuh het volgende:
Geachte leden

Ik heb een vraagje
Ik vlieg morgen na gran canaria
Maar ik gebruik sinds een aantal dagen oxazepam tegen stres
Nu heb ik op internet zitten rondzoeken hoe t zit met het meenemen van oxazepam maar kom er niet helemaal uit of het nu wel of niet mag en of ik nu wel of geen verklaring nodig heb
Ik zou graag een half stripje (7 stuks) meenemen daarheen
Wat kan er in het ergste geval gebeuren als ik er een paar meeneem in de originele verpakking en het bij de douane blijkt dat het niet mag?
bij de apotheek kan je een uitdraai vragen in het Engels met een stempel van de apotheek.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:50:51 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163227062
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

bij de apotheek kan je een uitdraai vragen in het Engels met een stempel van de apotheek.
:Y

En als je het toch hebt bij de douane dan tyften ze het weg
Laffe huichelaar
pi_163227437
het probleem is dat ik daar pas straks bij nadacht bij het koffertje inpakken en ben toen gaan zoeken op internet maar werd er niet echt wegwijs van en die apotheek verklaring ga ik niet meer redden om die op te halen morgen ochtend, dus ik kan ze denk ik maar beter thuis laten dan denk ik
pi_163227565
Gran Canaria is Spanje en valt dus onder Schengen, zal erg meevallen allemaal
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:11:09 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_163227755
Als het in de originele verpakking zit mag je volgens mij gewoon een hoeveelheid voor eigen gebruik meenemen.
Tics van je petten.
pi_163227761
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:05 schreef Dingflofbips het volgende:
Gran Canaria is Spanje en valt dus onder Schengen, zal erg meevallen allemaal
Dus ze zullen niet moeilijk doen bij de douane? Wil er ook maar 7 meenemen voor elke dag 1tje mocht het nodig zijn
  One tough cookie woensdag 22 juni 2016 @ 22:14:40 #8
169210 liesje1979
pi_163227858
Zou er gewoon op gokken.
pi_163227910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:11 schreef nattermann het volgende:
Als het in de originele verpakking zit mag je volgens mij gewoon een hoeveelheid voor eigen gebruik meenemen.
Dit geneesmiddel valt onder de opiumwet. Nee, daar heb je absoluut een schriftelijke verklaring voor nodig.
Al weet ik niet hoe in Spanje overtreding van de opiumwet wordt bestraft. Ík zou het er niet op gokken.
pi_163228099
was het niet makkelijker zelf het antwoord te googlen ? in plaats van hier een account aan te maken, doen die mensen dan ook zo een kroeg in lopen als ze moeten weten hoe laat de bus komt ?

maar goed doe ik het even ;
https://www.gezondheidsne(...)nen-meenemen-op-reis
pi_163228109
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:11 schreef teusjuh het volgende:

[..]

Dus ze zullen niet moeilijk doen bij de douane? Wil er ook maar 7 meenemen voor elke dag 1tje mocht het nodig zijn
Ik zou het erop gokken als je een doosje hebt met een sticker met jouw naam erop, had naar China 2 slaappillen mee zonder documenten ofzo, is niks over gezegd verder.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163228149
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:16 schreef sprietje76 het volgende:

[..]

Dit geneesmiddel valt onder de opiumwet. Nee, daar heb je absoluut een schriftelijke verklaring voor nodig.
Al weet ik niet hoe in Spanje overtreding van de opiumwet wordt bestraft. Ík zou het er niet op gokken.
Ja ik was er al bang voor dat je echt die verklaring nodig heb, t is vervelend maar ik laat ze dan gewoon wel liever thuis, daar een hoop ellende op de hals halen doe ik liever niet
pi_163228254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:23 schreef Roger_ het volgende:
was het niet makkelijker zelf het antwoord te googlen ? in plaats van hier een account aan te maken, doen die mensen dan ook zo een kroeg in lopen als ze moeten weten hoe laat de bus komt ?

maar goed doe ik het even ;
https://www.gezondheidsne(...)nen-meenemen-op-reis
Had ik gedaan maar werd er niet echt wegwijs uit vandaar dat ik t liever vraag, en er zullen vast meer mensen zijn de aankomende periode die gaan googlen, heeft het topic in elk geval wel nut
pi_163228505
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_163228664
Iedereen hartelijk dank, die verklaring ga ik helaas niet meer kunnen regelen en de gok wagen ga ik ook niet doen, ook al is het risico mischien klein
  One tough cookie woensdag 22 juni 2016 @ 22:41:34 #16
169210 liesje1979
pi_163228801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef teusjuh het volgende:
Iedereen hartelijk dank, die verklaring ga ik helaas niet meer kunnen regelen en de gok wagen ga ik ook niet doen, ook al is het risico mischien klein
Fijne reis. Heb je er wel een beetje zin in? :D
pi_163229197
Dankjewel!!😊 Ja heel veel zin!!
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:44:25 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163230739
Absoluut geen zorgen om Oxazepam maken wanneer in gebruikershoeveelheden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_163240447
Wat ik bij de Chineese douane heb gedaan met mijn Ritalin is zowel de brief van de psychiater + de brief van de appotheek (in het Engels) op de desk gelegd met de medicijnen er bij.
die vent keek naar de medicijnen keek even naar de brief en liet me met de spullen gewoon doorlopen.

ik denk dat als jij ze als eerste laat zien aan de douanier i.p.v. dat hij ze vind met de brief dat je gewoon kan doorlopen.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')