ach zo hebben we allemaal wel ietsquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds kort wel
#confessions
gelukkig ben ik al uit de kast
daar heb ik zo mijn redenen voorquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat doe ik niet
vind alleen raar waarom je niet gebruik zou maken van mogelijkheden van wajong
(ik tegenwoordig ook)quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ach zo hebben we allemaal wel iets
(ik kijk soms enzo)
ligt aan mijquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke maar ligt dat dan aan jou of haat je me echt
Hoelang duren zulke `afleveringen' half uurtje ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
(ik tegenwoordig ook)
terwijl ik hem eerst kut vond
maar die gast doet eigenlijk niks boeiends. Elke dag met die hond naar een veldje en dat is het wel
oke gelukkigquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
ligt aan mij
jij bent wel aardig opzich
ohquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
daar heb ik zo mijn redenen voor
en die zullen meer mensen wel hebben
Ja kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
(ik tegenwoordig ook)
maar die gast doet eigenlijk niks boeiends. Elke dag met die hond naar een veldje en dat is het wel
rond de 10-15 minutenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang duren zulke `afleveringen' half uurtje ofzo?
Ik kijk juist nooit de vlog maar meestal wel de minecraftfilmpjes.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
rond de 10 minuten
elke dag een vlog (en hij doet ook elke dag een minecraftfilmpje ofzo maar die aids boeit me niet)
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt veel te veel youtube guilty pleasures.
Kennen jullie boncolor?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
(ik tegenwoordig ook)
heb keertje zo´n programma gekeken met arie boomsmaquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee niet tot het huwelijk
ben streng gelovig
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan minecraftquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk juist nooit de vlog maar meestal wel de minecraftfilmpjes.
minecraftgodquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk juist nooit de vlog maar meestal wel de minecraftfilmpjes.
Nooit van gehoord, maar ik zal eens een kijkje nemen vanavond, ff bookmarkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie boncolor?
ik vind haar echt geweldig
vooral het einde met die tandenborstel hahahah
heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan minecraftvind het zo'n raar 1999 spel
Dat is juist het leukequote:Op woensdag 22 juni 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan minecraftvind het zo'n raar 1999 spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |