abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7127175
Gaan jullie elkaars usericons even in SC bespreken? Zijn trouwens wel erg stoer
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_7128732
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:31 schreef Solomon het volgende:

[..]

ik zag um geloof ik op GoT langskomen, was jij dat ??

kan goed, gebruik hem daar ook, het komt van een site die ik drie jaar terug heb gemaakt: http://come.to/rabbitdance

edit: sorry lortnoc, zag je reactie pas nadat ik deze had gepost

[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
pi_7128791
Knippert die nintendo alleen als er geen cartridge in zit? In dat geval is ie niet kapot, want hij knippert altijd als je power on doet zonder cartridge
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:04:40 #29
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_7129051
maar kom nou 's ter zake: waar woon je?
ik wil die nes
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_7132564
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:04 schreef JeOma het volgende:
maar kom nou 's ter zake: waar woon je?
ik wil die nes
Ik ben nog op een reactie aan het wachten van een andere Fok!er, als ik die morgen niet gekregen heb is de nes wat mij betreft voor jou.

Waar ik woon staat bovenaan het topic, als je meer details wilt weten moet je me maar even mailen: zoeplap@home.nl

woensdag 4 december 2002 @ 13:47:13 #31
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_7139976
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:35 schreef hertz het volgende:
Ik heb een NES te koop met een, waarschijnlijk, klein defect. Als ik de NES aanzet dan krijg ik een zwart/wit knipperend beeld en ook het lampje van de power knop knippert. Af en toe, als hij een tijdje heeft gestaan, doet hij het weer.

De NES is inclusief twee controllers in goede staat, adapter, kabels en twee spellen (Super Mario/Duck Hunt en Turbo Racing). De gun zit er niet meer bij, de NES ziet er op het eerste oog ook perfect uit.

Minimusprijs: 10 euro

Ik woon zelf in de omgeving van Roermond en kom dagelijk in Eindhoven, maar opsturen is ook een optie (verzendkosten uiteraard voor de koper).

Is geen defect, maar een bekend probleem met oude nessen... even de cartridge schoonblazen, of net iets terughalen en dan vastdrukken verhelpt het probleem

Prima Nes dus, niet kapot

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_7147586
De zooi is vandaag verkocht, slotje!
pi_7147660
Slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')