Kijk, ervan uit gaande dat je goede seks hebt natuurlijk, gaat niemand beweren dat het allemaal niet zo nodig hoeft.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nee
want dat zou vrij makkelijk op te lossen zijn
kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Die knakworstjes zijn ook echt alleen te eten met saus.
Sausgod.
Gewoon rotzooi ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klopt
hebben anders echt een walgelijke metaalsmaak ofzo, ik kan het niet helemaal plaatsen
ik weet het nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, ervan uit gaande dat je goede seks hebt natuurlijk, gaat niemand beweren dat het allemaal niet zo nodig hoeft.
Ik kan ook prima zonderquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, ervan uit gaande dat je goede seks hebt natuurlijk, gaat niemand beweren dat het allemaal niet zo nodig hoeft.
Naja tuurlijk, maar intimiteit is een beetje wat ik bedoel hier.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik weet het niet
ik ga liever knuffelen voor de tv
Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen ik in de supermarkt werkte altijd oude mensen die dat kochten
Ik ook niet, maar het ziet er wel smerig uit in ieder gevalquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad.
Maar ik geloof dat het hetzelfde als spam is.
Laat ik hem anders stellen, zou je liever bij een aantrekkelijk persoon in bed kruipen of gaan fokken?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan ook prima zonder
Seks is maar overrated
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
eigenlijk dus net kwakworstjes maar dan in een blok
Van die stukjes erin :squote:Op woensdag 22 juni 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
het ziet er al zo smerig uit
Ben jij de broer van JR.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hadden het vroeger wel eens.
Mijn moeder deed dat door de spaghetti carbonara denk ik.
fokkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laat ik hem anders stellen, zou je liever bij een aantrekkelijk persoon in bed kruipen of gaan fokken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |