Ik merk dat jij je handen vol hebt met dit probleem. Vervelend.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:16 schreef PaarseStabilo het volgende:
Als ik op de fiets zit dan moet ik met een arm mijn borsten vasthouden omdat ze steeds wiebelen door de drempels. Dat is heel gênant.
Dat met die lijntjes heb ik ook met onderbroeken en strings :Squote:Op woensdag 22 juni 2016 16:22 schreef kdricklamar het volgende:
Inderdaad, de perfect bh bestaat niet
Ik had eens een perfecte bh maar daar zag je de strepen goed zitten (niet die bandjes over je schouders, maar fabrieksnaaishit vd bh zelf) als ik een strak shirt aanhad
Kan ik mij niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:27 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Dat met die lijntjes heb ik ook met onderbroeken en strings :S
Waarom moet dat? Scheuren ze er anders af?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:26 schreef erodome het volgende:
In een gewone bh moet ik ze vasthouden als ik even wil rennen, de vloek van grotere borsten zullen we het maar noemen.
Doet serieus pijn als ik dat niet doe. Zelfde met van de trap aflopen zonder dat heel erg traag en voorzichtig te doen. Doe ik dat zonder bh dan doet dan gewoonweg pijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Scheuren ze er anders af?
Wow heftig, welke maat heb je dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Doet serieus pijn als ik dat niet doe. Zelfde met van de trap aflopen zonder dat heel erg traag en voorzichtig te doen. Doe ik dat zonder bh dan doet dan gewoonweg pijn.
Ze scheuren niet letterlijk af natuurlijk, maar het voelt wel aan alsof ze dat proberen.
Niet eens bar groot, gewoon een d cupje. 80D inmiddels, vroegah, toen ik nog een lekker hertje was 75D.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wow heftig, welke maat heb je dan?
Verklaart ook waarom al die atletiekmeiden op olympisch niveau allemaal tietloos zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet eens bar groot, gewoon een d cupje. 80D inmiddels, vroegah, toen ik nog een lekker hertje was 75D.
Gaat niet zozeer over extreme maten, vrijwel iedere vrouw vanaf een C cup heeft daar in meer of mindere mate last van.
Dat wordt beter verklaart door het harde sporten (en bijbehorend dieet e.d.) in hun leven... Wat bv ook vaak ervoor zorgt dat ze zeer onregelmatig of niet ongesteld worden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Verklaart ook waarom al die atletiekmeiden op olympisch niveau allemaal tietloos zijn.
Toen ik onder de 50 kilo woog had ik toch echt nog steeds redelijk grote tieten. Nu met wat bescheiden vetjes nog groter, dat is waar. Maar al met al heb ik niet zelf gezorgd voor wat anders dan fijne kleine tietjes, dat zit gewoon in mijn genetische opmaak.quote:
Wanneer is het nodig?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:56 schreef Koettie het volgende:
Ja uhl bhs. Ik draag ze gewoon bijna nooit meer. Af en toe als 't nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |