neee gaan ergens anders heenquote:Op woensdag 22 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk joh
ga je nou ook nog met de thalys?
jaa echt zin in
Sof altijd, hosselbaasje hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
neee gaan ergens anders heen
snap ikk ga je hosselen?
Ooh waarheen dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
neee gaan ergens anders heen
snap ikk ga je hosselen?
Ik heb een vriend die wat met een duitse heeft, nu gaat hij in Gronau wonenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh waarheen dan?
En nee zou niet weten wanneer. Misschien in de stad als ik paar uurtjes dan alleen ben met nichtje. Maar wat moet ik met een duitser ;s Veel te ver weg
quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die wat met een duitse heeft, nu gaat hij in Gronau wonen![]()
Ik voel me zeer gepasseerd.quote:
Maar jij bent mijn favo arische knuffelbeertjequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me zeer gepasseerd.
Al weer begonnen met vasten?
Ja ach, hij heeft ook eindelijk een keer een vriendin, ik laat hem lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
achja als je echt zo verliefd bent
Ga je daarna ook door zoals vrouwen doen als ze ongesteld worden?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn favo arische knuffelbeertje
Morgen laatste tentamen, dan begin ik
wow friendzonequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn favo arische knuffelbeertje
Morgen laatste tentamen, dan begin ik
Hoelang hebben ze dan al?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ach, hij heeft ook eindelijk een keer een vriendin, ik laat hem lekker
Wattequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga je daarna ook door zoals vrouwen doen als ze ongesteld worden?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow friendzone
laat maar doei
Als vrouwen ongesteld worden tijdens ramadan mogen ze toch stoppen en de dagen dat ze niet hebben gevast plakken ze erachteraan.quote:
en hij gaat nu al verhuizenquote:
Ga maar lekker met Sebastian Vettel knuffelenquote:
Klopt, al mag je niet tijdens suikerfeest vasten. Er zijn uitgezonderde dagen waarop het verboden isquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Als vrouwen ongesteld worden tijdens ramadan mogen ze toch stoppen en de dagen dat ze niet hebben gevast plakken ze erachteraan.
had ik gehoord
Maar ga je die tijd dan inhalen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, al mag je niet tijdens suikerfeest vasten. Er zijn uitgezonderde dagen waarop het verboden is
Jup! Hij was wonen met zijn pa ook wel zat eigenlijk, dus dan maar meteen naar Duitslandquote:
te veel gummy smile. Ik wil zo'n IJslands lijkend Duitser.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga maar lekker met Sebastian Vettel knuffelen[ afbeelding ]
Oh oke goed van jequote:Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijden waarbij ik niet heb gevast? Ja, 11 weken vakantie dus genoeg tijd om het in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |