Misschien heeft ze haar eigen geld alquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik werd vanmiddag aangesproken door vet knap meisje en toen zag ik ineens dat ze tablet in de hand had, dus die wou me ook alleen maar voor het geld
Ik vertrouwde het niets nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar eigen geld al
Zo krijg je toch nooit een chickquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vertrouwde het niets niet
Zullen we samen alleen zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is toch ook een achievement
Wat doe jij in het dagelijks leven?quote:
Dan nietquote:
Goede edit hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tommy Teleshopping kijken en schutters drinken. Met een glimlach.
Alles is stomquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik blijf vanaf nu hier posten denk ik, vind klb sc stom
Dan zeg je het toch niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tommy Teleshopping kijken en schutters drinken. Met een glimlach.
Boven de wc hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al vind ik staand pissen als vrouw wel beetje gek ;s
Goed, ik heb gewoon een half negen tot vijf baan op kantoor. Wel leuke collega's.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zeg je het toch niet.
Ik geef me hier helemaal bloot :s
Inb4 schunnige grappen
Helemaal niet, beetje bij beetje losse informatie eruit trekken af en toe, lospeuterende leer ik je beetje bij beetje kennenquote:
Wat zijn je werkzaamheden?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Goed, ik heb gewoon een half negen tot vijf baan op kantoor. Wel leuke collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |