Komt echt geloofwaardig over ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien maar ik draai hoe dan ook betere joints.
Dus hij moet conformeren aan jouw gewoonte?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
Ik werd vandaag boos op een Syriër, was in de Irakese winkel en hij ging daar opeens eten en iedereen was daar aaan het vasten. Ik zo van Ey ga dat lekker buiten doen fzo in t Arabisch. Was ie beledigd, stomme gelukszoeker terrorist ! ! ! !
Watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou je niet zittend plassen
probeer eens staand te pissen met je broek omlaag, je voelt de pisspetters gwn
Haha ja tjing tjang tjongquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed zou kunnen zien zeker? Lekkere binnenkomer hoor.
kkharde jonko swaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dat voor verneukte kutjoint, ding valt half om
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol-
forum.fok.nl/user/profile/325052
sow dat was snel
gewoon helikopterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Zosk het volgende:
Plas ook zittend omdat het anders alle kanten op gaat :s
ja wat ga je eten in een winkel waar iedereen moslim is loop gewoon nar buiten. Ik ben ook niet aan het vasten vandaag, ging daar ook geen baklava ofzo schranzen. Eet dan gewoon thuis of in cafetje ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het een blanke was had je dat dan ook gezegd?
zittend is toch veel comfortabelerquote:
Zit mobiel, wat is er aan de handquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol-
forum.fok.nl/user/profile/325052
sow dat was snel
Kies je de dagen uit voor het vasten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja wat ga je eten in een winkel waar iedereen moslim is loop gewoon nar buiten. Ik ben ook niet aan het vasten vandaag, ging daar ook geen baklava ofzo schranzen. Eet dan gewoon thuis of in cafetje ofzo.
niet zo'n zin in verder sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Vertel? Velen hier den dat Lt. PVVer is.
Precies helemaal juistquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus hij moet conformeren aan jouw gewoonte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |