Het enige verschil is is dat het in Rotterdam-Zuid voornamelijk allochtonen zijn.quote:
Groningenstad zal opzich best prima zijn maar ikzou het al niet willen om eerst een uur in de trein te zitten voor je weer in geciviliseerde omgeving bentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou groningen niet eens willen verlaten tbh. Niet te druk niet te rustig, precies goed.
Ja dat is dus best matigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningenstad zal opzich best prima zijn maar ikzou het al niet willen om eerst een uur in de trein te zitten voor je weer in geciviliseerde omgeving bent
En ik heb m`n oordeel in de loop der jaren ook, enigszins subjectief en niet logisch, dat weet ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige verschil is is dat het in Rotterdam-Zuid voornamelijk allochtonen zijn.
Nedermocros ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb m`n oordeel in de loop der jaren ook, enigszins subjectief en niet logisch, dat weet ik, gebaseerd op het dialect. Dat komt gewoon niet ontwikkeld over
Nee, dat is zoquote:
Ik denk dat veel mensen dat wel onbewust doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mensen beoordelen vanwege het hebben van een dialect of accent een beetje bekrompen hoor.
Waz met jou?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mensen beoordelen vanwege het hebben van een dialect of accent een beetje bekrompen hoor.
Is toch gewoon een teken van waar iemands wortels liggen, ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat wel onbewust doen.
Al is het vaak wel lachen als die mensen zelf een randstad accent hebben.
Eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon een teken van waar iemands wortels liggen, ik vind het wel mooi.
Wat is een tatta accentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij werd er vaak gezegd dat ik een tatta accent heb, eh oke.
En de rest?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
2006 naar 2016 voor meest aantrekkelijke gemeenten
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik spreek ook niet allochtoons.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus niet allochtoons. Volgens hun.
Mijn orenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Luister eens
Als je dit hoort dan denk je dat toch meteen onbewust dan als je iemand op tv gewoon accentloos Nederlands hoort praten
wat is de z klankquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus dat je de "z" klank normaal uitspreekt en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |