Begint nu wel heel erg flauw te worden dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet tijdens zijn verblijf in utopia. Geen contact was het toch. Wat een lachertje dit hele programma zeg.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Begint nu wel heel erg flauw te worden dit.
Ja ach, dat is het toch al een hele tijd. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet tijdens zijn verblijf in utopia. Geen contact was het toch. Wat een lachertje dit hele programma zeg.
niet te evenarenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:50 schreef Charmian het volgende:
Het heet straks gewoon De Gouden Kooi...
Cemal zn broerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
En ik kom binnen wandelen en weer een streamlock..............Trek ik ze aan![]()
Dat hebben ze toch allemaal onderhand .quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tsja hier moeten ze af en toe nog zelf dingen doen...maar het scheelt niet veel meerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
niet te evenaren
DGK was een totaal ander format
Hoop niet dat hij het ejaculeren van Cemal heeftquote:
o ja tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:53 schreef Disana het volgende:
Heftig verhaal over degene die het zusje heeft overreden. Ze willen maatregelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |