We moeten het niet te makkelijk maken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:13 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik zoek me het lazarus naar het antwoord maar kan het nergens vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
We moeten het niet te makkelijk maken natuurlijk
Had ik allang gezien, maar als ik gevraagd word om wat uit te rekenen gaat het licht uit johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik waag een gokje![]()
Rekenen? Het antwoord staat er gewoonquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:17 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Had ik allang gezien, maar als ik gevraagd word om wat uit te rekenen gaat het licht uit joh
Maar ik waag een gokje
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:17 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Had ik allang gezien, maar als ik gevraagd word om wat uit te rekenen gaat het licht uit joh
Maar ik waag een gokje
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die hapjes zien er ook lekker uit trouwens
Juist jaquote:Super In Sound
Independent Hi-Fi system for studio-grade playback
Taking inspiration from professional-grade Hi-Fi system,UMi Super's dedicated sound card renders every frequency in stunning detail and transforms your music with cleaer vocals,better defind instrumental passages and deeper bass. Discover a level of music that you've never heard before with minimal-loss,studio-grade sound quality.
Als je wint zal ik je adres nog wel even dubbelchecken met jequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb m'n postcode verkeerd ingevuld, net verhuisd
Niet dat ik win maar alvast bedankt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je wint zal ik je adres nog wel even dubbelchecken met je
zo werkt dat niet hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:59 schreef tailfox het volgende:
verkeerde antwoord gekozen zou graag aanpassen. klikte per ongeluk door zegmaar
Gevonden. Maar ergens anders staat er dat 100 minuten nodig is voor een full charge. Lekker verwarrend allemaal.quote:
mja, wat ze opgeven schijnt niet echt in lijn te liggen met real world resultaten...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gevonden. Maar ergens anders staat er dat 100 minuten nodig is voor een full charge. Lekker verwarrend allemaal.
Dat las ik dus ook al, wat dus betekend dat 75 min nodig zou zijn voor 75%, Nu nog het goede antwoord vinden daarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gevonden. Maar ergens anders staat er dat 100 minuten nodig is voor een full charge. Lekker verwarrend allemaal.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:41 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Dat las ik dus ook al, wat dus betekend dat 75 min nodig zou zijn voor 75%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |