of dit inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:47 schreef Syd het volgende:
Niet, dit wordt opgepakt Door de exchange server
Wanneer ik naar de webmail ga moet ik inderdaad in loggen met het nieuwe wachtwoord bij een wijziging. Dus als ik bij een wijziging mijn nieuwe wachtwoord in vul in de webmail dan veranderd het ook automatisch in outlook? en hoef ik niks te doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:47 schreef Syd het volgende:
Niet, dit wordt opgepakt Door de exchange server, wel aanname maar een normaal bedrijf heeft exchange draaien die dat direct oppakt dus wanneer je naar de webmail toegaat moet je inloggen met je nieuwe wachtwoord
Op je laptop krijg je inderdaad zoals hierboven vermeld een popup
is inderdaad van het officepakket.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:47 schreef kovenant het volgende:
als je het programma Outlook gebruikt van het office pakket,
dan logt outlook zich in met bekende aanmeld gegevens, als deze niet kloppen dan komt er een pop up scherm of je gebruikersnaam / wachtwoord in wilt vullen.
[..]
of dit inderdaad
Outlook cached dat wachtwoord zodat je het niet altijd hoeft in te typen. Als het niet meer klopt, dan krijg je een popup of zo'n sleuteltje in het icoontje inderdaad en kun je het nieuwe wachtwoord intikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:55 schreef Pinjewaar het volgende:
collega zei dat je wachtwoord altijd moest veranderen in outlook en dat je geen popup krijgt. Moest bij accountinstellingen te vinden zijn zei hij.
Maar dat verhaal kan ik dus als niet gebabbeld beschouwen zo te horen?
je bedoelt op de taakbalk, of een ander account? heb het getest maar is me niet gelukt hihiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Outlook cached dat wachtwoord zodat je het niet altijd hoeft in te typen. Als het niet meer klopt, dan krijg je een popup of zo'n sleuteltje in het icoontje inderdaad en kun je het nieuwe wachtwoord intikken.
Je kunt login gegevens ook testen door de CTRL toets in te houden en dan met de rechtermuistoets op het outlookicoontje rechtsonder te klikken. Daarna klik je met je linkermuistoets op Automatische emailconfiguratie testen.
icoontje naast het klokjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:20 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
je bedoelt op de taakbalk, of een ander account? heb het getest maar is me niet gelukt hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |