abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163162196
Ik heb vandaag de Kobo Glo HD binnen gekregen en het valt mij op dat het beeld bij iedere aanraking flikkert (wit-zwart). Dus ook bij het omslaan van een bladzijde. Ik had er eerder al eens iets over gelezen, maar ik wist niet dat het zo erg was.
De paginaverversing staat al op 6 pagina's (maximaal).

Is er iets aan te doen of is dit standaard voor een Kobo reader? ;(
pi_163162705
Dat is normaal gedrag voor e-paper.

[ Bericht 48% gewijzigd door Jordy-B op 20-06-2016 14:30:11 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163162731
Zou je er een filmpje van kunnen maken?
Tap tap tap
pi_163162906
Heb even op Youtube gekeken en ik zie het daar ook gebeuren in de review filmpjes, het is dus inderdaad normaal.
Ik heb er een boek opgezet en het valt mee met het omslaan.
Schrok er een beetje van tijdens het instellen / bladeren door het menu :P
pi_163162974
Klopt. Je hebt wel e-readers waarbij je het refreshen kan uitschakelen, maar dan heb je wel kans dat de beeldkwaliteit wat achteruit gaat (als in: je kan foutjes zien als er niet regelmatig gerefresht wordt).

Ik begrijp dat je het bij het instellen hinderlijk vindt, maar als je daadwerkelijk leest, is het geen probleem. Dan heb je het over een flikkering per drie minuten, ofzo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')