Euy, zo'n snor heeft m'n beste vriend ookquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Is dat de God of Dogs?
God is trouwens dog andersom :s:s:s:s
Wat een hipster, dan.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy, zo'n snor heeft m'n beste vriend ook
Ik dacht dat de spoiler het wel goedmaakte.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als je nou een semi-nude had geplaatst....
Ja, want iedereen met zo'n snor, of een knot is hipster. Ook al hebben ze 'm al jaaaaaren.quote:
Kan ff niet, zit in een meeting.quote:
Ik laat nu misschien ook voor het eerst een baard groeien.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want iedereen met zo'n snor, of een knot is hipster. Ook al hebben ze 'm al jaaaaaren.Geruiten blouse trouwens ook, houthakkerstyle.
Nee, ff er af kan niet. Ff korter wel.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik laat nu misschien ook voor het eerst een baard groeien.
Probleem is dat ik op sommige dagen er geen zin in heb, maar je hem dan niet even af kunt doen. Zal dus vast niet heel lang duren.
Ja maar soms ben ik gewoon in een gladgeschorenkin-stemming en dat is alweer wat lastiger.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ff er af kan niet. Ff korter wel.
Ik doe m geregeld kortwieken, en dan weer langer, korter, lanher etc, Ligt aan m'n zin of bui.
Maar ZO lang duurt t bij mij niet voordat er een baard staat. Heb m wel eens voor een film of musical afgeschoren. Prima. Week later is ie er weer.
Welke lengte?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:39 schreef wonderer het volgende:
Ik trim elke week, zondagavondMaar hell dat ik 'm ooit afscheer
Wangen en keel 6, sik en snorpunten een cm of drie.quote:
Ah. Over haar dat op m'n keel groeit vraag ik me nog een beetje af wat ik daarmee ga doen stel dat ik een baard laat groeien.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wangen en keel 6, sik en snorpunten een cm of drie.
Ik ook niet meer volledig. Tenzij ik "de rol" weer krijgquote:Op maandag 20 juni 2016 13:39 schreef wonderer het volgende:
Ik trim elke week, zondagavondMaar hell dat ik 'm ooit afscheer
Ik haal t er af. Dus niet onderkant kin, maar wel vanaf adamsappel.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Over haar dat op m'n keel groeit vraag ik me nog een beetje af wat ik daarmee ga doen stel dat ik een baard laat groeien.
Kort houden, anders gaat het jeuken als de ziekte. Of je moet er een week of zo doorheen dan stopt het weer en kun je het laten groeien. Maar netjes getrimd ziet er wel mooier uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Over haar dat op m'n keel groeit vraag ik me nog een beetje af wat ik daarmee ga doen stel dat ik een baard laat groeien.
quote:Op maandag 20 juni 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:
Het jeukt nu al een beetje, maar ik las dat je daar even doorheen moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die eikel heeft nergens z'n hoofd omhoog waarbij je z'n nek goed ziet.
Hehe. Cool he.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit gedacht trouwens dat ik nog eens een vent van baardadvies zou voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |