Rowena slaapt waarschijnlijk in de Studio. Doet ze al een poos. (Klik de link onder mijn berichten)quote:Op maandag 20 juni 2016 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
Waar hangt Rowena uit eigenlijk? Haar bed is nog leeg maar nergens te bespeuren.
En wat deed zij in de buurt van zijn bed?quote:Op maandag 20 juni 2016 01:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Correctie: Jessie trok Romy op zijn bed
Ze liep er langsquote:Op maandag 20 juni 2016 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat deed zij in de buurt van zijn bed?
Row moet haar rust pakken vóór ze op reis gaat.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
Waar hangt Rowena uit eigenlijk? Haar bed is nog leeg maar nergens te bespeuren.
Ik vind het nog steeds een raar iets, die uitstapjes buiten de loods.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Row moet haar rust pakken vóór ze op reis gaat.
Zo armoedig, opgesloten in een studio..quote:Op maandag 20 juni 2016 01:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, thanks.
Jessie had ik inmiddels al wel gevonden, die gaat slapen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscia mens recti, famae mendacia ridet
Allemaal smoesjes. Ze wilde gewoon de studio inpikken voor zichzelf.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Row moet haar rust pakken vóór ze op reis gaat.
Die organisatie staat bekend om haar uitstapjes. De bedoeling is dat Rowena nu meer naamsbekendheid aan die oplichters geeft, zodat meer mensen geld storten en de directie nog vaker reisjes kan maken.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een raar iets, die uitstapjes buiten de loods.
De hele kamer wakker gemaakt en staat weer op pakt zijn apparaat en loopt de kamer uit.quote:
Oh, kon die organisatie niet, maar dus niet echt betrouwbaar.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die organisatie staat bekend om haar uitstapjes. De bedoeling is dat Rowena nu meer naamsbekendheid aan die oplichters geeft, zodat meer mensen geld storten en de directie nog vaker reisjes kan maken.
Die slaapt al een eeuw in de studio, omdat ze haar rust nodig heeft.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
Van de week zette iemand hier een link naar een artikel over die organisatie. Was niet erg positief.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, kon die organisatie niet, maar dus niet echt betrouwbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op maandag 20 juni 2016 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
De kapsalon loopt perfect, volgens Gina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |