Als ik verlof heb en ze bellen, neem ik echt de telefoon niet op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:54 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
En ik wordt tijdens mijn vakantie gebeld of ik niet alsjeblieft toch wil komen werken omdat ze tekort komen.
Verspreid over 2 weken dus. De voorbereiders gaan ze stickeren, hopelijk levert dat geen vertraging opquote:Wat verwacht IKEA van ons?
We hebben met IKEA afgesproken dat we de catalogi bezorgen in week 33 en 34 (15 tot en met 27 augustus). Dit betekent dat we het aantal te bezorgen catalogi per dag goed kunnen spreiden, zodat zowel de voorbereiding als bezorging werkbaar blijft.
Oh en als ze tijdens vakantie gaan bellen dat zou ik ook niet accepteren hoor. En als ze door gaan zou ik het nummer tijdelijk blokkeren oid, flikker toch op joh een vast nummer hebben ze nog wel, maar dat is van mijn oudersquote:De feiten op een rijtje
• De catalogus van 2016 heeft 324 pagina’s en weegt ongeveer 435 gram.
• Voorbereiding en bezorging tussen 15 en 27 augustus.
• Voorbereiders ontvangen de adresstickers gesorteerd op loop.
• In totaal Verspreiden we zo’n 5,6 miljoen catalogi die van een adressticker voorzien zijn.
Er passen er 42 in 1 tas. Ik vraag me nog steeds af hoe ze wijken met meer dan 420 gidsen in twee weken willen doen met 1 tas per dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:46 schreef gelestipjes het volgende:
Hm, bij ons werd gezegd dat ze waarschijnlijk de catalogi naar de verschillende depots zouden afvoeren en dat bezorgers ze dan zelf moesten stickeren. Leek me al niet heel logisch, als je een fatsoenlijk depot hebt zal het wel gaan, maar als je het moet doen met alleen zo'n kist of zo zou het niet erg praktisch zijn.
En er gaan 42 catalogi per keer per wijk mee werd er bij ons gezegd.
Ik ken verschillende van dat soort wijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er passen er 42 in 1 tas. Ik vraag me nog steeds af hoe ze wijken met meer dan 420 gidsen in twee weken willen doen met 1 tas per dag.
Dat ken ik ja.... neem ik niet op, dan krijg ik "help SOS" berichtjes. Nu duidelijke afspraken gemaakt wanneer er echt niets bij kan, toch staan dan ongevraagd weer vijf dagen helemaal volgepland.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:59 schreef Globetrottertje het volgende:
Ze sturen er dan een email achteraan. En blijven bellen. Ik kom ook niet en neem niet op, maar het feit dat ze dit doen vind ik erg vervelend. Het geeft geen rust tijdens een vakantie.
Al mijn vakanties in een jaar tijd werden afgekeurd en nu heb ik eens een weekje vrij omdat per 1 juli uren vervielen en dan blijven ze bellen. Neem je niet op, op je mobiel, dan belt de admi op je vaste telefoon.
Als ik het goed lees heeft iets van 3/4 van de huishoudens zo'n gids. Hoeveel wijken zijn er in nederland met meer dan 550 huizen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er passen er 42 in 1 tas. Ik vraag me nog steeds af hoe ze wijken met meer dan 420 gidsen in twee weken willen doen met 1 tas per dag.
Flat wijken gaan vaak richting de 1000 afgiftepuntenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:31 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Als ik het goed lees heeft iets van 3/4 van de huishoudens zo'n gids. Hoeveel wijken zijn er in nederland met meer dan 550 huizen?
Nationale postcode Loterij pakjes die ze niet weg gekregen hebben gisteren?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:24 schreef V__L_N het volgende:
Ohja, maar ik vermoed dat in die flatwijken in de bijlmer het aantal ikea klanten een stuk lager is...
Zag vanmiddag een collega met een kar lopen. 2 oranje tassen aan d'r stuur en aan elke buitentas nog een extra buitentas hangend. Dat zou neerkomen dat ze 8 tassen ofzo moet hebben gevuld. Beetje overdreven op een daldag?
Of ze is gewoon op vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nationale postcode Loterij pakjes die ze niet weg gekregen hebben gisteren?
Of ze loopt 6 - 8 wijken vandaag.
De ene week heb ik een wijkje dichtbij een depot, de andere week ben ik nog niet ingepland, dus even afwachtenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik heb ook net vakantie in wk 33 & 34.
Of er zijn heel veel klachten uit haar wijk gekomen over missende post, en nu moet ze even snel wat zakken oude post bezorgen die nog in haar schuur lagen.quote:
Zijn ze hier (op den duur) ook van plan, om een paar minuten autorit te besparen. Oké, het scheelt maar een paar kilometer, maar wel fijn bergop fietsen met alle post... denk niet dat er veel bezorgers overblijven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik hoop maar dat ik die weken ergens dicht bij het depot loop. Er gaat vanaf komende week weer een depot dicht en dan zijn er erg veel wijken die op een redelijk stuk fietsen van het depot af zitten. Paar keer herladen kost je dan best wel veel tijd...
Nou, laat dat andere depot dan maar mooi hier komen, veel meer ruimte en de bezorgers hoeven alleen maar met de post af te dalen naar hun eigen niveauquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier roepen ze dat het 65 euro per stop kost, dus per keer dat ze een depot beleveren....
Ik denk deze Volgende week wel eens aan oop vragen of ie een enorme lading post had.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Of er zijn heel veel klachten uit haar wijk gekomen over missende post, en nu moet ze even snel wat zakken oude post bezorgen die nog in haar schuur lagen.
Zo hebben ze mij eens 3 uur door de neus proberen te boren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:22 schreef swimmie86 het volgende:
Vandaag was mijn post zoek. Alle tassen nagekeken, zat nergens bij. Admie gebeld, die hebben wel drie keer gevraagd of ik al in alle tassen had gekeken.
20 Minuten daarna kwam eens een smsje dat die wijk zoek was.
Belde admi mij 10 minuten later weer, er was nog niks gevonden. Ze belde mij weer als ze het wel gevonden hadden.
Zou normaal gesproken om 11.45 begonnen zijn, 12.30 klaar.
13.15 Zou ik de deur weer uit moeten voor iets anders. Dat dus ook gezegd.
Dan moest ik het erna maar doen, of het kon of niet. Nou, goed dan.
Om 15.10 kwam er eindelijk een telefoontje dat de tas op het andere depot in ons dorp lag. En die krijgen ze post eerder dan mijn depot. Maar daar waren ze dus blijkbaar niet zo slim om dat te snappen.
Collega wat de tas had gevonden wou m wel weglopen.
Gooien ze bij mij op het rooster 'geen dienst' erop.
Meteen tc gebeld om het verhaal uit te leggen en dat ik zeker 45 minuten heb staan wachten totdat ik iets wist.
Die tijd krijg ik ook gewoon, zou hij zelf regelen, want de admie zou dat niet doen.
Gelukkig heb ik een menselijke tc. De admie daarentegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:52 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik denk deze Volgende week wel eens aan oop vragen of ie een enorme lading post had.
[..]
Zo hebben ze mij eens 3 uur door de neus proberen te boren.
Eigen tc op vakantie. Duurde een eeuw voordat vervanger z'n telefoon opnam. Vervolgens stuurt ie smsje voor er uit na een uur. Kwam niks op, dus ze gingen zoeken. Ik moest beschikbaar blijven, want hij moest wel weg die wijk. Uiteindelijk na bijna 3 uur gaan bellen of er nog iets kwam, half uur lang geen gehoor. Toen ben ik ergens anders gaan werken. Uiteindelijk belde die om iets na 5 uur dat de wijk eraan kwam en dat ik hem nog even weg kon lopen.
Toen heb ik bedankt voor de eer... Volgende dag stond er op het rooster -geen dienst-. Pas toen mijn eigen tc terugkwam heeft ie het hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |