quote:Jawel, Splinter Cell is super. Echter, hij komt ook op de PC uit. Dus als je een snelle PC hebt met een goeie GeForce 2 of 3-kaart kan je 'm gewoon voor de PC halen.
Op maandag 2 december 2002 23:49 schreef Verbal het volgende:[..]
Dus ik moet voor dit spel géén X-Box kopen?
V.
Maar een Xbox is nooit weg, ik heb er nog geen dag spijt van gehad dat ik 'm heb gekocht...
Jet Set Radio Future is een soort skating game platform achtig iets. Je bent iemand op rolschaatsen en je moet verschillende missies doen. Persoonlijk vind ik er geen hol aan (heb een demo gespeeld), maar er zijn mensen (b.v. TheMarco) die die game echt aanbidden...Nouja...
. Maar als je er Halo en Splinter Cell bij hebt (en je houdt van schiet- en sneakgames) dan heb je voorlopig genoeg in handen. Hou je nog een beetje van racegames is Sega GT 2002 een topgame (die ik nog steeds ergens moet koooooopennnnnnnnn) en JSRF...euk voor erbij. Misschien vind je het wat en kan je ook daar het nodige spelplezier uit halen. Ik zal in het Xbox topic even wat plaatjes voor je neerzetten, om alles hier over Splinter Cell te houden, zonder offtopic gedoe over JSRF en een Xbox kopen of niet...
Maar Halo en Splinter Cell
zijn de topgames van de Xbox...
quote:Voor deze game moet je WEL een XBOX kopen..
V.
quote:Je moet ook op z'n hoofd richten he.
Op maandag 2 december 2002 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Trouwens nog zoiets: denk je met je crosshair ECHT niet ken missen op die afstand (wat zou het zijn geweest, 2 tot 4 meter?), haal je de trekker over, en dan blijft die vent gewoon staan, en soms dan reageert ie nog met schieten (mag je weer opnieuw beginnen), maar meestal dan doet ie gewoon zijn dingetje en blijft die lul gewoon staan zoals ie deed.
quote:neej, je begrijpt het niet, dipstick
V.
Het spel heeft, zoals zoveel spellen, een paar "foutjes", maar verder isset net een Film waarin JIJ de hoofdrol speelt, en het zweet van spanning langs je voorhoofd een weg baant...
quote:en wat denk jij wat ik probeer te doen? Zijn grote teen?
Op dinsdag 3 december 2002 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je moet ook op z'n hoofd richten he.
.
En wachten op Project Ego als console verkoper (xbox)
En OH WEE JE GEBEENTE ALS JE HET NIET COOL GENOEG MAAKT MENEER MOLYNEUX!!
quote:Die eerste gast kan je gewoon pakken ja, die tweede kan je door de reling door ze kop schieten, die derde staat lekker naar de lift te turen, doet niks, gewoon van achter pakke!
Op maandag 2 december 2002 23:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Watnou spoiler ?
Magoed, die 1e (verdieping onder je, naast de trap zo te zeggen), die kun je dus gewoon neermeppen, zonder dat ie last heeft van je schaduw? Dat heb ik namelijk nooit geprobeerd, juist in verband met die schaduw... 2e staat links onder de trap, 3 staat met zijn knar naar de lift, right?
Kga vandaag iig niet meer spelen, heb HALO ook al een behoorlijk stuk doorgeploegd
quote:Wat jij gemakshalve even vergeet is dat de ps2 en de GC (het is overigens niet eens 100% zeker of ie komt) geen HD hebben en dus een hoop moeten inleveren t.o.v. de XBOX.
Op dinsdag 3 december 2002 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor een multiplatform game hoef je niet speciaal een Console te kopen. Gewoon het spel kopen op de console die je hebt.
En wachten op Project Ego als console verkoper (xbox)
quote:Hmm..
Op dinsdag 3 december 2002 00:09 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
en wat denk jij wat ik probeer te doen? Zijn grote teen?
Neej, tis echt een codeerfoutje, want ik heb het vandaag net iets te vaak meegemaakt
*lichtelijk frustreerd is*
quote:dan mis je nog welgeteld 4 guards....
Op dinsdag 3 december 2002 08:19 schreef Chevalric het volgende:
Ik vind jullie toch allemaal redelijk aggressief spelen, hoor... Zoals dat stukje vanaf dat je die keuken in komt: ik kan daar gewoon rustig langs de koks sluipen (zonder flessen te gooien of zo), vervolgens vanuit de kantine naar beneden de trap af. De guard die daar staat, besluip ik en mep ik KO (ok, da's wel agressief) en de guard achter het bureau moet er ook aan geloven...
quote:Dat is het leuke en het goede aan de gameplay. Iedereen kan bepalen hoe of wat ie iets aanpakt. Net als in GTA zijn er ook hier meerdere mogelijkheden.
Op dinsdag 3 december 2002 08:19 schreef Chevalric het volgende:
Ik vind jullie toch allemaal redelijk aggressief spelen, hoor... Zoals dat stukje vanaf dat je die keuken in komt: ik kan daar gewoon rustig langs de koks sluipen (zonder flessen te gooien of zo), vervolgens vanuit de kantine naar beneden de trap af. De guard die daar staat, besluip ik en mep ik KO (ok, da's wel agressief) en de guard achter het bureau moet er ook aan geloven...
quote:4? Even kijken... De guard bij de kantine (sluip ik voorbij), de guard op de 1ste verdieping (krijgt een klap in z'n nek), de 2 guards op de begane grond (die bij het bureau met ik KO, die andere is niet interessant) en de kolonel (eerst scannen, dan ook KO).
Op dinsdag 3 december 2002 09:36 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
dan mis je nog welgeteld 4 guards....
Maar eh, ik speel wel op Normal, misschien dat er meer guards zijn op een hogere difficulty, of speel je ook op normal?
quote:Dat is ook praat!
Op dinsdag 3 december 2002 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb net het Kinetika level uit..Wat een level..
Maar ik heb nu toch een vette gadget in missie 6..
De diversion cam.
Werkt als een gewone gam alleen kan je er gas mee loslaten en een fluit geluid maken om guards af te leiden..
BRILJANT!
Er zit trouwens geen night/heatvision op de diversion cam
Ben zelf ergens in missie 7.. in een lift... kom eruit dood geknald.
Maar mn eerste save was klote zeg,.. ik kill die gast in de garage... gooi een fles naar die kratten en spring op die andere kratten om het raam uit te springem.. krijg ik " do you want to save?" .. Ik heel snel ja.. zet ik hem over de eerste save heen.. maar die gasten waren niet weg, waren aan het schieten op me!!
Heeft me een paar keer gekost om levend naar buiten te komen, en heb half mijn leven verspild.
quote:
Op woensdag 4 december 2002 00:01 schreef twi het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEEE KOLERE KUT MISSIE 4!!!!!
quote:I know...
Op dinsdag 3 december 2002 01:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
SPOILER Missie 4!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik heb trouwens na ontelbare keren het laatste stukje van missie 4 gehaald..Ik had die Dogherty al suf gerost...
Moest um afleveren bij dat busje..
Nu op naar 5..Mag ik eindelijk mensen snipen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |