quote:dat geweer krijg je later in de missie, don't worry!
Op maandag 2 december 2002 18:32 schreef apengek het volgende:
maar ik ben nu ook in level 4!! maar kheb dat geweer nog niet...die thermal vision is echt superkewl!!!!!!! wooooooow
quote:er is genoeg regen daar
Op maandag 2 december 2002 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gooi maar een emmer water over je borst want Missie 4 is me er 1.... Pffffffff
quote:okeej
Op maandag 2 december 2002 18:34 schreef Jop het volgende:[..]
dat geweer krijg je later in de missie, don't worry!
quote:Die sticky cam is echt een uitvinding..
Op maandag 2 december 2002 18:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gooi een fles in de koeler en blijf ff wachten. Langzamerhand als de koks de vriezen in willen loop jij de andere kant op richting de deur. 2 opties daar.....
1. Weglopen door deur (smack versie)
2. Licht uit doen en koks opwachten met elleboog (coole versie)Die sc-20 nog wat is idd een fucking cool wapen. Schiet daar idd mijn shock en rings mee af en uiteraard ook de cam. Snipermode met dat ding is ook waanzinnig cool. Zit nu zelf ook in missie 4,......wat een grote missie zeg.
quote:Ik ben gewoon een gewelddadige Sam...Zodra die bewaker weg is, ren ik naar de hoek waar het alarm zit, sla ik de kok die naar het alarm ding rent neer. Die andere kok wordt dan bang en knielt in het koelhoek en die kun je naderhand dus neermeppen...klaar
Op maandag 2 december 2002 18:00 schreef Robhimself het volgende:
Weet iemand hoe ik IN HEMELSNAAM voorbij die 2 koks kan komen in de 2e missie!?kep al met een flessen gesmeten in alle richtingen, maar t wil nie lukken..
P.s Phantom...KOOP DIE HAP NU!!!!
quote:Is het zó realistisch dat als je de L-knop een paar minuten ingedrukt houdt, dat dat dan een succesvolle zelfmoordpoging is?
Op maandag 2 december 2002 18:52 schreef Chocobo het volgende:
Maaaaaaaa,..ik zat net in Snipermode. Ik hield de L trigger in,...dan houd Sam even zijn adem in en kan je beter snipen. Wat cool gedaan zeg.
quote:Euh ja V. Eeuwig respect als je dat zou doen
Op maandag 2 december 2002 20:45 schreef Verbal het volgende:
Dus eigenlijk moet ik een X-Box kopen voor dit spel?V.
quote:Ja, ja. en ehm...JA.
quote:JAAAAAAA METEEN!!! je mist echt wat!!!! wees blij dat je niet weet wat je mist anders had je het nog veel erger gemist
quote:Hm, ik ben er gewoon heeeeel rustig langsgeslopen nadat die guard weg was... Al dat geweld, bah...
Op maandag 2 december 2002 18:49 schreef twi het volgende:[..]
Ik ben gewoon een gewelddadige Sam...Zodra die bewaker weg is, ren ik naar de hoek waar het alarm zit, sla ik de kok die naar het alarm ding rent neer. Die andere kok wordt dan bang en knielt in het koelhoek en die kun je naderhand dus neermeppen...klaar
quote:Dat mag ik hopen, anders gaat het allemaal veeeeel te snel
Op maandag 2 december 2002 22:00 schreef Chocobo het volgende:
Missie 5 is ERG pittig
quote:Jah, die koks zijn geen probleem... Das gewoon een kwestie van binnenvallen, wachten tot de conversatie over is en die gast wegloopt, een fles pakken, in de koelcel gooien, daarna wachten tot BEIDE in de koelcel zijn, neermeppen, eventuele uitstekende benen naar binnen slepen, licht uit, keuken in, keukenlicht uit, die deur uit, dan komt de guard weer terug, en die knal je dan ook neer...
Op maandag 2 december 2002 18:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gooi een fles in de koeler en blijf ff wachten. Langzamerhand als de koks de vriezen in willen loop jij de andere kant op richting de deur. 2 opties daar.....
1. Weglopen door deur (smack versie)
2. Licht uit doen en koks opwachten met elleboog (coole versie)Die sc-20 nog wat is idd een fucking cool wapen. Schiet daar idd mijn shock en rings mee af en uiteraard ook de cam. Snipermode met dat ding is ook waanzinnig cool. Zit nu zelf ook in missie 4,......wat een grote missie zeg.
Maar dan kom je die hal met de drie guards in... RAMP!
Tis me 1 keer gelukt om heelhuids ze alledrie om te leggen en op te ruimen, alleen daarna sloeg ik de commandant neer
Dus kan ik weer opnieuw beginnen... Alleen isset zo dat ik nu niet meer zover kom, ik weet de succes formule niet meer zo te zeggen, iemand tips?
quote:Als je van (thriller) games houd wel, als je geen gamefanaat bent zou ik hem alleen kopen als ik geld teveel had
quote:Ik hoorde dat er binnenkort een aanbieding komt met HALO, Splinter Cell, Sega GT 2002 en Jet Set Future Radio.
quote:Jahaaa, wrijf het er nog maar even in hoor
Op maandag 2 december 2002 23:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik hoorde dat er binnenkort een aanbieding komt met HALO, Splinter Cell, Sega GT 2002 en Jet Set Future Radio.
HALO en Splinter Cell zijn DE 2 top games op de XBOX.
quote:SPOILER VOOR SKULL-SPLITTER
Op maandag 2 december 2002 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Jah, die koks zijn geen probleem... Das gewoon een kwestie van binnenvallen, wachten tot de conversatie over is en die gast wegloopt, een fles pakken, in de koelcel gooien, daarna wachten tot BEIDE in de koelcel zijn, neermeppen, eventuele uitstekende benen naar binnen slepen, licht uit, keuken in, keukenlicht uit, die deur uit, dan komt de guard weer terug, en die knal je dan ook neer...
Maar dan kom je die hal met de drie guards in... RAMP!
Tis me 1 keer gelukt om heelhuids ze alledrie om te leggen en op te ruimen, alleen daarna sloeg ik de commandant neerDus kan ik weer opnieuw beginnen... Alleen isset zo dat ik nu niet meer zover kom, ik weet de succes formule niet meer zo te zeggen, iemand tips?
Hmm had daar niet zo'n problemen mee.. die eerste gast sneak je van achteren, die tweede kan je vanaf boven precies door ze kop schieten, de laatste kan je ook van achter pakken.. ze ff in een hoekie leggen.. computeren, dan wachten op de commandant tot ie gaat zitten, pak em beet.. prop ze oogies onder die scanner en klaar
quote:Watnou spoiler ?
Op maandag 2 december 2002 23:21 schreef Jop het volgende:[..]
Hmm had daar niet zo'n problemen mee.. die eerste gast sneak je van achteren, die tweede kan je vanaf boven precies door ze kop schieten, de laatste kan je ook van achter pakken.. ze ff in een hoekie leggen.. computeren, dan wachten op de commandant tot ie gaat zitten, pak em beet.. prop ze oogies onder die scanner en klaar
Magoed, die 1e (verdieping onder je, naast de trap zo te zeggen), die kun je dus gewoon neermeppen, zonder dat ie last heeft van je schaduw? Dat heb ik namelijk nooit geprobeerd, juist in verband met die schaduw... 2e staat links onder de trap, 3 staat met zijn knar naar de lift, right?
Kga vandaag iig niet meer spelen, heb HALO ook al een behoorlijk stuk doorgeploegd
quote:Kijk... DAT zijn nou berichten waar ik van hou!
Op maandag 2 december 2002 23:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik hoorde dat er binnenkort een aanbieding komt met HALO, Splinter Cell, Sega GT 2002 en Jet Set Future Radio.
HALO en Splinter Cell zijn DE 2 top games op de XBOX.
[offtopic]
Goed, Halo he'k wel eea van gezien en zou mijn volgende X-Box-game worden, Splinter Cell zegt me niets, Sega GT is racen, maar wat de neuk moet ik me voorstellen bij Jet Set Future Radio? Een luxe MP3-speler met kakmuziek?
V.
Nog een voorbeeld kneuterige AI: die commandat kwam naast mij zitten terwijl ik nog bij die PC stond de eerste keer vanmorgen...(Of ik had een rondje gelopen, maar hij reageerde niet op mijn reeks tikken op het toetsenbord ingame
)
quote:Dus ik moet voor dit spel géén X-Box kopen?
Op maandag 2 december 2002 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Trouwens nog zoiets: denk je met je crosshair ECHT niet ken missen op die afstand (wat zou het zijn geweest, 2 tot 4 meter?), haal je de trekker over, en dan blijft die vent gewoon staan, en soms dan reageert ie nog met schieten (mag je weer opnieuw beginnen), maar meestal dan doet ie gewoon zijn dingetje en blijft die lul gewoon staan zoals ie deed.Nog een voorbeeld kneuterige AI: die commandat kwam naast mij zitten terwijl ik nog bij die PC stond de eerste keer vanmorgen...(Of ik had een rondje gelopen, maar hij reageerde niet op mijn reeks tikken op het toetsenbord ingame
)
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |