quote:Nee.. je beeld is zeker 40% verbeterd, probeer het maar als je de oude kabel er in steekt.
Op zondag 1 december 2002 19:59 schreef Thundertje het volgende:[..]
Of is dat gewoon psychologisch?
quote:Ik dus ook niet
Op maandag 2 december 2002 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens starten met missie 4. Keb het hele weekend bijna niet gegamed
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik dus ook niet
Echt een superspel! En inderdaad, die stickycam & thermal goggles zijn TE gruwlijk!
quote:Hmm da's mooi dan
Op zondag 1 december 2002 22:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee.. je beeld is zeker 40% verbeterd, probeer het maar als je de oude kabel er in steekt.
quote:Sick you!
Op maandag 2 december 2002 10:43 schreef Jop het volgende:
Volgens mij heeft een game nog nooit zo'n impact op me gehad, en nee ik heb dit weekend ook niet gegamed, zit in level 4.. Maar toen ik zaterdag strak in de heineken music hall stond had ik steeds de neiging om in donkere hoekjes te kruipen en steeds achter deuren te gaan zitten, echt, ik zat helemaal in het spelEcht een superspel! En inderdaad, die stickycam & thermal goggles zijn TE gruwlijk!
Welke act was er in de HMH ![]()
Mooie locatie die hal, beste geluid.
EINDELIJK IN DE 2E MISSIE !
En dies nog spannender, al begin ik het een beetje onder de knie te krijgen
quote:Hehe ja, ik moest mezelf echt dwingen niet te gaan kruipen of in donkere hoekjes te staan
Op maandag 2 december 2002 12:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Sick you!
Welke act was er in de HMH
Mooie locatie die hal, beste geluid.
TeQnology was in de HMH, echt een superfeest, heerlijke techno, lekkere sfeer, mooi décor.. echt een van de betere feesten waar ik ben geweest (op QT in de HMH na dan
)
quote:Ik heb wel zoiets inderdaad,.. kun je die stroomdingen mee afschieten
Op maandag 2 december 2002 16:36 schreef apengek het volgende:
heeft iemand dat multi geweer eigenlijk al??? of weet iemand wanneer je dat ding krijgt?????
quote:Je bedoelt de SC-20K ? Heerlijk wapentje, kan je ook mee inzoomen enzo, en idd ook stickyshockers en van die ringen mee afvuren, later krijg je nog meer wapens maar die heb ik niet want ik zit in level 4:)
Op maandag 2 december 2002 16:36 schreef apengek het volgende:
heeft iemand dat multi geweer eigenlijk al??? of weet iemand wanneer je dat ding krijgt?????
quote:Ik heb die ringen nog niet afgevuurd, are they any good?
Op maandag 2 december 2002 16:46 schreef Jop het volgende:[..]
Je bedoelt de SC-20K ? Heerlijk wapentje, kan je ook mee inzoomen enzo, en idd ook stickyshockers en van die ringen mee afvuren, later krijg je nog meer wapens maar die heb ik niet want ik zit in level 4:)
Ik ga nu maar eens spelen, al een paar dagen niet gedaan!
Wat ik trouwens jammer vind is dat je met die SC-20K niet om een hoekie kan kijken dan schieten. mwah is misschien ook wel zo realistisch natuurlijk
quote:Ik was daarnet in die server room.. pc gekeken.. en weer weg gelopen.. liet ik die engineer liggen
Op maandag 2 december 2002 17:11 schreef Jop het volgende:
Hmm ik vind die schokdingen lekkerder.. met die ringen moet je meestal 2x raken geloof ik... als je ff hebt dan jaag ik er 1 door iemands kop, kijk ik wel of ze in 1x nokkie vallenmomentje..
kep al met een flessen gesmeten in alle richtingen, maar t wil nie lukken..
P.s Phantom...KOOP DIE HAP NU!!!!
quote:Gooi een fles in de koeler en blijf ff wachten. Langzamerhand als de koks de vriezen in willen loop jij de andere kant op richting de deur. 2 opties daar.....
Op maandag 2 december 2002 18:00 schreef Robhimself het volgende:
Weet iemand hoe ik IN HEMELSNAAM voorbij die 2 koks kan komen in de 2e missie!?kep al met een flessen gesmeten in alle richtingen, maar t wil nie lukken..
P.s Phantom...KOOP DIE HAP NU!!!!
1. Weglopen door deur (smack versie)
2. Licht uit doen en koks opwachten met elleboog (coole versie) ![]()
Die sc-20 nog wat is idd een fucking cool wapen. Schiet daar idd mijn shock en rings mee af en uiteraard ook de cam. Snipermode met dat ding is ook waanzinnig cool. Zit nu zelf ook in missie 4,......wat een grote missie zeg.
Iedereen succes met verder spelen he!
quote:Als je dit snel leest lijkt het net alsof je een scheet laat
Op maandag 2 december 2002 17:50 schreef The.PhantoM het volgende:
* The.PhantoM nog geen sc heeft. *schaam*
Ik weet het....ben gek !
quote:Gooi maar een emmer water over je borst want Missie 4 is me er 1.... Pffffffff
Op maandag 2 december 2002 18:32 schreef apengek het volgende:
maar ik ben nu ook in level 4!! maar kheb dat geweer nog niet...die thermal vision is echt superkewl!!!!!!! wooooooow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |