quote:En als je aan een stang banjerd met handen en voeten
Op vrijdag 29 november 2002 15:40 schreef Jop het volgende:
Pas op dat je niet te hard gaat man, je bent al op 1derde!Is er al bekend of ze al begonnen zijn met de downloadable levels?
Smots: Dat was me ook opgevallen, hij doet et ook als je iemand aan et dragen bent. Zo'n leuk zwiepje
Die split jump is ook zo gruwlijk mooi gedaan, en die schaduwen AHHH alles is mooi gewoon, echt lekker spannend!!
kut ik wil nu gaan spelen!
quote:Nee hoor, ik win die dingen toch nooit
Op vrijdag 29 november 2002 16:13 schreef Smots het volgende:
schop ik overigens paniek als ik fluister dat er vanaf maandag een leuke Splinter Cell wedstrijd online staat bij 1 of andere website?
quote:why thank you
Op vrijdag 29 november 2002 15:36 schreef Jop het volgende:[..]
Goed gezegd!
quote:maar je doet wel mee?
Op vrijdag 29 november 2002 16:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee hoor, ik win die dingen toch nooit
quote:soms doen plastieken gordijnen een beetje raar als je ertegenaan loopt.
Op vrijdag 29 november 2002 16:35 schreef Jop het volgende:
Iemand die de thermal goggles al heeft? Ben benieuwd!
Oh en heeft iemand al glitches ontdekt? Ik heb nog helemaal *NIKS* fouts ontdekt, geen een keer dat je half door een deur keek of iemand misgreep (Hitman2 als je iemand wil wurgen gebeurt dat wel eens) geen raar trap-geloop of wat dan ook, alles perfect!
quote:Ik heb wel een paar keer gehad dat als ik Sam naar me toe liet lopen in een hoek dat ik even door Sam heen keek.. Maar dat is dan ook echt alles.
Op vrijdag 29 november 2002 16:35 schreef Jop het volgende:
Iemand die de thermal goggles al heeft? Ben benieuwd!
Oh en heeft iemand al glitches ontdekt? Ik heb nog helemaal *NIKS* fouts ontdekt, geen een keer dat je half door een deur keek of iemand misgreep (Hitman2 als je iemand wil wurgen gebeurt dat wel eens) geen raar trap-geloop of wat dan ook, alles perfect!
quote:Je had nog maar een paar cent nodig
Op vrijdag 29 november 2002 16:51 schreef The.PhantoM het volgende:
kon SC net niet kopen, had nog 0.87 euro op mijn rekening
quote:* skull eist een goede ontwikkelaar voor de volgende incarnatie van een AvP game, want SC's sfeer, details, lighting en just coolness legt de lat HOOG!
Op vrijdag 29 november 2002 17:18 schreef Bastard het volgende:
Mag ik even melden dat die thermo goggles ontzettend stoer zijnZoiets heb ik nog nooit gezien!!!
quote:Ik had daarnet dat ik door een donkere gang liep... waar eigenlijk een bewaker zat.. die was niet. Die was zn ronde aan het lopen dacht ik... ik liep verder en kwam hem niet meer tegen.
Op vrijdag 29 november 2002 17:27 schreef twi het volgende:
Glitches zijn er wel. Als je een 'slachtoffer' neerlegd ligt z'n hoofd soms door de muur heen, dat soort dingetjes. Het enige wat ik écht storend ind aan SC is dat ik telkens m'n deuren weer open moet doen...Is klote dat ze automatisch dicht gaan
quote:never mind
Op vrijdag 29 november 2002 17:18 schreef Bastard het volgende:
Mag ik even melden dat die thermo goggles ontzettend stoer zijnZoiets heb ik nog nooit gezien!!!
quote:Pas je Icon dan even aan
Op vrijdag 29 november 2002 18:07 schreef FluxC5 het volgende:
ik hebbum!
. NIET
. LEZEN
. WANNEER
. JE
. LEVEL 2
. NOG NIET
. AF HEBT!
Ik zit nog eventjes vast, direct na de lift...Althans, ik heb de laptops al bekeken en op het dak geweest, ware het niet dat ik nog maar kogel had. Ik probeer nu dus met zo min mogelijk kogels dat stukje af te ronden...Of met zoveel mogelijk health, zodat ik die gozer 'achter het raam' nog neer kan slaan ofzo...
Heb ik na door het raam gegaan te zijn nog veel kogels nodig?
quote:Na het raam heb je geen kogel meer nodig... dus schiet die man dood die er staat met een gericht schot in zn rug.. doe je dingen op een slimme manier en je bent er door heen
Op vrijdag 29 november 2002 19:10 schreef twi het volgende:
!!!!!!!SPOILER!!!!!!!
Heb ik na door het raam gegaan te zijn nog veel kogels nodig?
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 19:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Splinter Cell 2!!
quote:heb je ook een xbox?
Op vrijdag 29 november 2002 19:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Splinter Cell 2!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |