abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7182955
* Ceased2Be heeft hem nu ook!

Tot over een week

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 7 december 2002 @ 07:12:13 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7189946
Godver wat een fantastisch spel toch. Missie 6 is erg pittig trouwens. Ik moet er dus ook nog 4 incl deze........megacool toch !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 7 december 2002 @ 07:44:04 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7190002
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb het niet zo veel gedaan de afgelopen dagen. Ik kom die kut missie 4 niet door...Noch stealth (you sounded one alarm to many of ik word doodgeschoten), noch met geweld (a body was found) *huil*

Heb even een break genomen door Fifa 2003 te gaan spelen...

zaterdag 7 december 2002 @ 08:15:11 #254
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7190048
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 07:44 schreef twi het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb het niet zo veel gedaan de afgelopen dagen. Ik kom die kut missie 4 niet door...Noch stealth (you sounded one alarm to many of ik word doodgeschoten), noch met geweld (a body was found) *huil*

Heb even een break genomen door Fifa 2003 te gaan spelen...

Waar zit je precies vast, misschien kan ik je helpen !
  zaterdag 7 december 2002 @ 08:47:19 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7190084
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 08:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waar zit je precies vast, misschien kan ik je helpen !

Ik zat vast, nadat ik die hal met die 2 camera's aan het plafond voorbij ben gegaan. Dan komt er iemand van de trap, die sloeg ik neer (fout, ik weet het), droeg ik mee het hoekje om in het kopieerkamertje, waar ik nog iemand anders neersloeg en het licht uitdeed.

Eenmaal daar, kon ik een trapje af verderop in de gang naar een kamertje met een camera (ik denk dat ik daar het licht kapot moet schieten, want de camera is gepantserd). Maar zodra ik dat trapje afging, kreeg ik "A body was found" en was m'n missie voorbij...

Goed, vanaf het begin opnieuw doen d.m.v. sneaken in plaats van neerslaan, maar ik kom niet langs die bewaker als je de eerste keer de trap op moet (bij CIA naar binnen via ventilatiesysteem, hek over klimmen, monteur voorbijsneaken, hoekje om voorbij camera en daar de trap op), zonder ofwel ernstig gewond te raken nadat je 'm neerslaat, ofwel de attentie van de andere bewaker te trekken.

zaterdag 7 december 2002 @ 09:08:48 #256
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7190180
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 08:47 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zat vast, nadat ik die hal met die 2 camera's aan het plafond voorbij ben gegaan. Dan komt er iemand van de trap, die sloeg ik neer (fout, ik weet het), droeg ik mee het hoekje om in het kopieerkamertje, waar ik nog iemand anders neersloeg en het licht uitdeed.

Eenmaal daar, kon ik een trapje af verderop in de gang naar een kamertje met een camera (ik denk dat ik daar het licht kapot moet schieten, want de camera is gepantserd). Maar zodra ik dat trapje afging, kreeg ik "A body was found" en was m'n missie voorbij...

Goed, vanaf het begin opnieuw doen d.m.v. sneaken in plaats van neerslaan, maar ik kom niet langs die bewaker als je de eerste keer de trap op moet (bij CIA naar binnen via ventilatiesysteem, hek over klimmen, monteur voorbijsneaken, hoekje om voorbij camera en daar de trap op), zonder ofwel ernstig gewond te raken nadat je 'm neerslaat, ofwel de attentie van de andere bewaker te trekken.

Je bent helemaal overnieuw begonnen ? Bij elk checkpoint checked die of je lichamen ergens hebt liggen, dus pleur die lichamen in het donker. Helemaal overnieuw had niet gehoeven,,,,,,,gewoon je laatste checkpoint doen. Waar je NU bent (laatste stukje in je post) weet ik eerlijk gezegd niet. Is me niet helemaal duidelijk !
  zaterdag 7 december 2002 @ 09:12:59 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7190188
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 09:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je bent helemaal overnieuw begonnen ? Bij elk checkpoint checked die of je lichamen ergens hebt liggen, dus pleur die lichamen in het donker. Helemaal overnieuw had niet gehoeven,,,,,,,gewoon je laatste checkpoint doen. Waar je NU bent (laatste stukje in je post) weet ik eerlijk gezegd niet. Is me niet helemaal duidelijk !

Damn....dát wist ik niet

Dank je! Scheelt een hoop frustratie!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')