Dit..quote:
op beide standen maakt hij hetzelfde geluidquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:38 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit..
Maar je kan het toch ook horen als hij staat te koelen.. Draai je hem dan naar "low" en slaat hij af dan is dat dus de hogere temperatuur..
Draai je hem richting "high" en slaat hij dan pas aan dan is dat de lagere temperatuur.
Maar waarom zit low dan rechts en high links?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:40 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Bij Low (power) koelt ie het minst, bij High (power) het meest.
Maar bij die zit 7 rechts en 0 links?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:44 schreef Woelwater het volgende:
Hier, hetzelfde merk:
https://www.gebruikershan(...)43300.html?page=0009
Hoogste stand is de laagste temperatuur, zoals bij de meeste koelkasten.
Oké, daar kun je je op verkijken, maar jouw Low is bij mijn koelkast Min. (van minimaal) en jouw High is bij mij Max., jouw Middle is bij mij Med (medium), bij mij loopt het ook niet met de klok mee overigens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar waarom zit low dan rechts en high links?
dat lampje is gewoon de verlichtingquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:56 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Oké, als jij de knop helemaal naar links draait, gaat dan dat blauwe lampjes uit?
Ja, snap ik, maar gaat die uit als je de knop volledig die kant op draait!?quote:
nee die blijft aanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:58 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar gaat die uit als je de knop volledig die kant op draait!?
Das jammer, als dat een aan en uit schakelaar was geweest was nu het raadseltje opgelost, want de aan en uit schakelaar zit altijd op de warmste stand, toch denk ik nu dat bij jouw koelkast de Low de laagste/koelste stand is en de High juist de hoogste/warmste stand. Goed, ben je nog niet veel wijzer, sorry kerel..quote:
Heb ook rond gelezen, maar deze gaat echt niet vriezenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ik heb rond gelezen op het net en kom nog steeds uit bij mijn eerste antwoord, hoe hoger de stand hoe koeler de koelkast, maar pas sowieso wel een beetje op, want als ik hem bij mij koeler zet dan medium bevriest gelijk de hele boel, nou succes ermee!
Precies, of doe er een gebruiksaanwijzing bij of zoiets weet je wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:25 schreef Silven het volgende:
Herkenbaar dit. Waarom doen ze noet gewoon een sneeuwvlokje aan de ene kant en een vlammetje aan de andere kant? Dan snapt sowieso iedereen het.
Omdat KLB - Pizza blijft koud in koelkast dan komt...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:25 schreef Silven het volgende:
Herkenbaar dit. Waarom doen ze noet gewoon een sneeuwvlokje aan de ene kant en een vlammetje aan de andere kant? Dan snapt sowieso iedereen het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |