Oef, voor je het weet zit het eerste vriendinnetje op de bank!quote:
Er komt binnenkort een prima metalbandje in jullie dorp. Testament, vergelijkbaar met Slayer. ik heb ze zelf 2 keer hier in Ehv gezien. Niks voor jou dus..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Net de nieuwe trainer van de club telefonisch geïnterviewd. Nu wat series kijken en vanmiddag op pad voor de krant. En dan nog wat speciaalbiertjes scoren bij de speciaalzaak hier. Het rekje heeft wat aanvulling nodig.
Ik zeg: TALmeetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een prima metalbandje in jullie dorp. Testament, vergelijkbaar met Slayer. ik heb ze zelf 2 keer hier in Ehv gezien. Niks voor jou dus..
quote:
Kon ???quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:09 schreef Lutte het volgende:
Oude PM's teruglezen - wat kon ik me heerlijk druk maken om hélemaal niks
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Mien godde.. De hele dag geklust bij 2 collega's.. morgen last van m'n nek en spierpijn in mn armen en schouders gegarandeerd.
Zometeen lekker uit eten. Morgen 5 jaar verkering man. Tijd gaat snel.
Thanks. In september al gedaan!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Al trouwplannen of niet??
Ohquote:
Haha ja! Kapstertje is inmiddels moeder.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:09 schreef Lutte het volgende:
Oh en verder een heftige dategeschiedenis van jou Vaduz, herinner je je de kapster nog?
We zijn nog altijd stad. Bij Lucky zeker? Ik sla over inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een prima metalbandje in jullie dorp. Testament, vergelijkbaar met Slayer. ik heb ze zelf 2 keer hier in Ehv gezien. Niks voor jou dus..
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn nog altijd stad. Bij Lucky zeker? Ik sla over inderdaad.
Vanmiddag nog met Mark Tuitert onder een parasol staan schuilen voor de regen bij de triatlon in Holten. Ik keek opzij en dacht: verrek, die ken ik!
No way! Cee heeft een hele heftig crush op hem En terecht!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn nog altijd stad. Bij Lucky zeker? Ik sla over inderdaad.
Vanmiddag nog met Mark Tuitert onder een parasol staan schuilen voor de regen bij de triatlon in Holten. Ik keek opzij en dacht: verrek, die ken ik!
hoi. Er staat nog een vraag openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |