purrr purrrquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:44 schreef Lutte het volgende:
René wat vonden jij en je mister van de foto's van Jan en Tim? Ik vond ze wel errug lekker heur
Zeroku Wie gehts?
zerokoo! Al aan het paren?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:45 schreef Zeroku het volgende:
Goed hoor . Lang geleden dat ik hier ben geweest wel.
Al geruime tijd.quote:
Ja dingen en zo Niets speciaals. Momenteel onderweg naar VOEDSELquote:Op woensdag 29 juni 2016 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Haha, ja dat is een dik verschil met eerst zeg.
Neuh, eigenlijk zelden. Lees wel af en toe eens wat rond, voor de rest weinig tijd om alles bij te houden. En jij, hoe gaat het met jou ?
Woohooquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dingen en zo Niets speciaals. Momenteel onderweg naar VOEDSEL
Haha neuh, dat mag nog wel even duren.quote:
Alles uitgeknipt en hangt boven m'n bureau op werk!quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:44 schreef Lutte het volgende:
René wat vonden jij en je mister van de foto's van Jan en Tim? Ik vond ze wel errug lekker heur
Zeroku Wie gehts?
Waarom zou ik er niet mijn hand voor in het vuur steken dat dit een grap is?quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alles uitgeknipt en hangt boven m'n bureau op werk!
Vinnet eng.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet mijn hand voor in het vuur steken dat dit een grap is?
Ik verwacht binnenkort ook wel zo'n shoot van jullie, voor boven mijn bureauquote:
OOOOOOOH dat wil je nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort ook wel zo'n shoot van jullie, voor boven mijn bureau
Krijgt je vriend dan geen last van jaloezie??quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort ook wel zo'n shoot van jullie, voor boven mijn bureau
Zal voor hem de foto's van Geraldine en Kim printen!quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgt je vriend dan geen last van jaloezie??
Oh, mag ik ook een kopietje?quote:Op donderdag 30 juni 2016 07:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal voor hem de foto's van Geraldine en Kim printen!
Ik heb geen printerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wordt mw Pheno boos als je zelf print?
Hehe ik stuur je wat printjes op dan! Zo sneu voor je andersquote:
Ik heb niet zo gek lang geleden een keer chili gemaakt met oa pure chocola. Dat was verrassend lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:37 schreef Lutte het volgende:
Mijn dag zit er weer op Eens bedenken wat voor lekkers ik ga halen om mijn maag te vullen tot J thuis is Ik vermoed iets met chocola. Veel chocola
Ohh ja! Kan ik de combi kennen van die twee FOK!kers die een bakkerij zijn begonnen, of volg je die niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gek lang geleden een keer chili gemaakt met oa pure chocola. Dat was verrassend lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |