SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne aan baby zijn, vindt in elk geval je moeder je nog de mooiste!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand die een foto plaats op Social Media van haar kind met "de knapste baby ever"
Uh. Nee.
BOWLEN IS LEUKquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:15 schreef Lutte het volgende:
Kunnen jullie even bevestigen dat de tijd niet vijftien jaar terug is gedraaid?
Winkel waar ik werk bestaat morgen 65 jaar en om dat te vieren komt er een ballonnenclown en kun je je laten schminken. Of dat nog niet erg genoeg was wil mijn cogroep dinsdag gaan bowlen __!
2001 wil zijn topvermaak terug
Ik heb er zooo'n hekel aan. In mijn topdorp is er niets anders te doen dan bowlen dus heb dat even iets te veel gedaan in mijn jeugdquote:
Dat klopt!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
No way! Cee heeft een hele heftig crush op hem En terecht!
Het Tuitert-alarm zwakt toch iets af!quote:
Hoe heb je dit gevonden nu de Sherlock stuk is hahaha?quote:
Omdat ik ze het net iets minder misgun dan de Franzosenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:14 schreef Lutte het volgende:
Hahaha! Omdat je het ze gunt of omdat ze de beste zijn?
Ik rook m'n naam!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe heb je dit gevonden nu de Sherlock stuk is hahaha?
And now you're here to stayquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik rook m'n naam!
Ik zat een beetje verveeld wat topics door te scrollen en kwam deze tegen bij TAL.
Huh ho wat dan? Hier is het nog steeds heerlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
BBQ gepland vandaag, want zou mooi weer worden..
Geen BBQ vandaag.
Ja heb film wel gezien (al bijzonder want kijk zelden films) maar haalde het er niet zo één twee drie uit hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |