nee hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
liever schijt posten dan schijt zijn, blobmonster
okequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef madeliefff het volgende:
dat moment dat stim een andere user jaloers (of überhaupt iets negatiefs) noemt![]()
godver hee ahsha
tik em aanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou soms wel van ouwe lullen muziek.
Nog nooit zo'n duidelijke zin gelezenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef madeliefff het volgende:
dat moment dat stim een andere user jaloers (of überhaupt iets negatiefs) noemt![]()
godver hee ahsha
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou soms wel van ouwe lullen muziek.
quote:
Hmm dit vind ik niet zo denk ikquote:
met duizenden andere spelers in een grote open wereld beetje samen questen, was dikke shitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws maar saai spel, snap echt niet hoe mensen zo verslaaf daaraan kunnen raken
mja weenie mmo's trekken me sws niet zo, heb het tijdje samen met m'n vriendin gespeeld en dan is het wel tof maar verder..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met duizenden andere spelers in een grote open wereld beetje samen questen, was dikke shit
nu is het echt kut omdat je alles gewoon solo kunt doen en binnen 5 minuten de max level bent
je zat laatst nog elder scrolls online te spelen man balhaarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja weenie mmo's trekken me sws niet zo, heb het tijdje samen met m'n vriendin gespeeld en dan is het wel tof maar verder..
is wel heel anders hè en in principe helemaal speelbaar als single playerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zat laatst nog elder scrolls online te spelen man balhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |