waarom zou ik dat willenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het trekt je allemaal zo aan en dan kan je zaken recht zetten
echt een anusspel met een anuscommunityquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook league of legends speelde
merendeel van die shit meent hij gewoon hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die hele stijl van posten komt echt over als trollen
oh dus je blijft gewoon bij world of warcraft?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt een anusspel met een anuscommunity
Haha ik heb ook een anusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt een anusspel met een anuscommunity
te laat, vetklepquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je 10 keer league of legends
nee maar ik mis mijn level 41 dwarf priest Shadow_Doom welquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus je blijft gewoon bij world of warcraft?
nee lavenderr moet gewoon terugkomenquote:
Ik hoorde The Boxer tijdens een concert van, ik dacht, Rock and Roll Hall of Fame. Omdat ze zoveel jaar bestonden. Ik moest gewoon weten wie het waren, zo chill. Ik het deuntje dus nadoen bij mijn ouders, hun meteen ja dat is Simon & Garfunkel met The Boxerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij weet![]()
The Boxer is zo chill he![]()
Dat concert van ze ook in Central Park
pls mijn death knight maakt je kapotquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar ik mis mijn level 41 dwarf priest Shadow_Doom wel
Zo even luisteren, eerst The Boxer afluisteren.quote:
ik was al gestopt voordat death knight een ding was nerdjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls mijn death knight maakt je kapot
liever schijt posten dan schijt zijn, blobmonsterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm typ je er ook mee omdat je altijd schijt post
sws maar saai spel, snap echt niet hoe mensen zo verslaaf daaraan kunnen rakenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al gestopt voordat death knight een ding was nerdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |