Productie Netflix-serie The Witcher begonnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook nog ff, The Witcher komt als tv-serie naar Netflix
http://www.eurogamer.net/(...)es-begins-production
Als ik zo eens op de reddits rondstruin krijg ik eerder de indruk dat de boekverkoop nogal is toegenomen, juist door de games.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:37 schreef Romatron47 het volgende:
Ik zag het inderdaad.
Laatst las ik nog een artikel over dat de schrijver van de boeken helemaal niet bij is met de games. Hij verkocht de rechten omdat hij geld nodig had volgens mij.
Zou hij het wel eens zijn met deze serie dan, of gaat de boekverkoop gewoon slecht?
Nogal wiedes. Een groot aantal mensen (het gros durf ik wel te zeggen) had nooit van Witcher gehoord voordat de games er waren. Alles lijkt erop te wijzen dat de schrijver een beetje een arrogante kwal is die niet wil toegeven dat mede door het toedoen van de games (die hij regelmatig heeft afgekraakt) succes heeft verworven.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ik zo eens op de reddits rondstruin krijg ik eerder de indruk dat de boekverkoop nogal is toegenomen, juist door de games.
Is er ergens een datum losgelaten?quote:Op maandag 4 september 2017 07:07 schreef DKUp het volgende:
Kom maar op met die PS4 Pro en Xbox One X patch
Nope, zal wel rond de release van de Xbox One X in november gaan uitkomen.quote:Op maandag 4 september 2017 08:28 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Is er ergens een datum losgelaten?
In juni/juli aangekondigd en nu erg stil.
De tering, ik werd er een beetje emo van. Dat is wel sneu.quote:
Ben ook nog bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:55 schreef TvhN het volgende:
Kick. Speelt iemand dit nog? Heb 'm nu 2 keer uitgespeeld (inclusief de uitbreidingen) en ga binnenkort waarschijnlijk voor de 3de keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |