oh, het feit dat jullie atheïst zijn verandert de zaak uiteraardquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:46 schreef Calico het volgende:
[..]
Tikfout.
Partner en ik (m & v) zijn beiden NL, atheïst en dergelijke.
Weet je zeker dat je vriend nog een hartslag heeft?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:41 schreef Calico het volgende:
ook al heeft hij fantasieën zat die hij bij mij uit kan voeren (ben ruimdenkend zat)...
31 en 42.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:46 schreef vanzandvlietplein het volgende:
Plasseks. En anders vreemdgaan.
PS: Hoe oud ben je?
Kleed je sexy. Als ie dan nog niet toehapt vreemdgaan met je buurman.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:52 schreef Calico het volgende:
[..]
31 en 42.
Qua levensstijl, normen en waarden komen wij grotendeels overeen. Grootste overeenkomst is geen kinderwens.
Wij passen qua karakter, normen en waarden dus bij elkaar. Nu tevoorschijn zorgen dat we seksueel een binding vinden.
Hij heeft een hartslag, houdt zielsveel van me en doet alles voor me.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vriend nog een hartslag heeft?
Ik weet het niet hoor, maar als mijn vrouw roept "neem mij" of iets wat er maar een beetje op lijkt (serieus, een matige hint sta ik al klaarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:57 schreef Calico het volgende:
[..]
Hij heeft een hartslag, houdt zielsveel van me en doet alles voor me.
Alleen zijn onderlichaam wil niet meewerken
Da's natuurlijk prima als je allebei geen zin hebt maar niet als vriendinlief verwend wil worden 😇
Been there, done that.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:55 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Kleed je sexy. Als ie dan nog niet toehapt vreemdgaan met je buurman.
Heeft waarschijnlijk niks met jou te maken. Zijn zoveel mannen met een laag libido, als het al zo zou zijn dat hij jou niet of minder aantrekkelijk zou vinden, dan nog zou hij waarschijnlijk als jij er op aan dringt met je het bed in willen duiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:08 schreef Calico het volgende:
[..]
Been there, done that.
Maar helaas heb ik geen lichaamsbouw waar ik me comfortabel bij voel (incl "plus size") dus ga het niet posten.
Wordt wel aan gewerkt om mijn lijf gezonder te krijgen trouwens....
Mijn partner zegt dat het hem niet uitmaakt en dat hij houdt van een maatje meer.
Maar na zoveel maanden geen initiatieven tot seks ben ik best onzeker van mezelf
Al wil hij geen seks, ik godverdomme wel! Ik droom zelfs van vreemdgaan, al zou ik dat zelf nooit doen.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:08 schreef Calico het volgende:
[..]
Been there, done that.
Maar helaas heb ik geen lichaamsbouw waar ik me comfortabel bij voel (incl "plus size") dus ga het niet posten.
Wordt wel aan gewerkt om mijn lijf gezonder te krijgen trouwens....
Mijn partner zegt dat het hem niet uitmaakt en dat hij houdt van een maatje meer.
Maar na zoveel maanden geen initiatieven tot seks ben ik best onzeker van mezelf
Al wil hij geen seks, ik godverdomme wel! Ik droom zelfs van vreemdgaan, al zou ik dat zelf nooit doen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
oh, het feit dat jullie atheïst zijn verandert de zaak uiteraard
Dat is het risico van zo'n ouwe lul. Dan moet hij wel rijk zijn, neem ik aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:52 schreef Calico het volgende:
[..]
31 en 42.
Qua levensstijl, normen en waarden komen wij grotendeels overeen. Grootste overeenkomst is geen kinderwens.
Wij passen qua karakter, normen en waarden dus bij elkaar. Nu ervoor zorgen dat we seksueel een binding vinden.
Yeah... noquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is het risico van zo'n ouwe lul. Dan moet hij wel rijk zijn, neem ik aan.
lolquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
oh, het feit dat jullie atheïst zijn verandert de zaak uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |