abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163102899
Mijn vriend en ik (v) zijn ruim 5 jaar bij elkaar. We gaan dit jaar zelfs trouwen. Maar seks is nu een probleem. In het verleden had ik vrede met zijn gebrek aan libido, de laatste tijd had ik zelf geen libido, maar als liefhebbende vrouw heb je altijd glijmiddel. Hier maakte hij op eigeln initiatief nooit gebruik van helaas.

Nu heb ik na ettelijke maanden zelf weer actief zin, raak hem aan op allerlei plekken, geef *duidelijk* aan dat ik wellicht weer geneukt moet worden, maar hij doet niks.

Hij houdt zielsveel van me, maar seks en passie is bij hem verdwenen, ook al heeft hij fantasieën zat die hij bij mij uit kan voeren (ben ruimdenkend zat)...

Tips? Ik sta voor vrijwel alles open. Thanks.

[ Bericht 2% gewijzigd door Calico op 18-06-2016 00:47:27 ]
  zaterdag 18 juni 2016 @ 00:43:19 #2
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163102925
I'm ....
De perfecte cliffhanger ....
zonnig Brasil
pi_163102969
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:43 schreef qwerty_x het volgende:
I'm ....
De perfecte cliffhanger ....
Tikfout.

Partner en ik (m & v) zijn beiden NL, atheïst en dergelijke.
pi_163102972
Plasseks. En anders vreemdgaan.

PS: Hoe oud ben je?
Naar veuren!<br />Hup Feijenoord!<br />Naar veuren!<br />Geef die bal een loei!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 00:47:38 #5
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163102992
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:46 schreef Calico het volgende:

[..]

Tikfout.

Partner en ik (m & v) zijn beiden NL, atheïst en dergelijke.
oh, het feit dat jullie atheïst zijn verandert de zaak uiteraard
zonnig Brasil
pi_163103012
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:41 schreef Calico het volgende:
ook al heeft hij fantasieën zat die hij bij mij uit kan voeren (ben ruimdenkend zat)...

Weet je zeker dat je vriend nog een hartslag heeft?
pi_163103056
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:46 schreef vanzandvlietplein het volgende:
Plasseks. En anders vreemdgaan.

PS: Hoe oud ben je?
31 en 42.

Qua levensstijl, normen en waarden komen wij grotendeels overeen. Grootste overeenkomst is geen kinderwens.

Wij passen qua karakter, normen en waarden dus bij elkaar. Nu ervoor zorgen dat we seksueel een binding vinden.
pi_163103092
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:52 schreef Calico het volgende:

[..]

31 en 42.

Qua levensstijl, normen en waarden komen wij grotendeels overeen. Grootste overeenkomst is geen kinderwens.

Wij passen qua karakter, normen en waarden dus bij elkaar. Nu tevoorschijn zorgen dat we seksueel een binding vinden.
Kleed je sexy. Als ie dan nog niet toehapt vreemdgaan met je buurman.
pi_163103130
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:49 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je vriend nog een hartslag heeft?
Hij heeft een hartslag, houdt zielsveel van me en doet alles voor me.

Alleen zijn onderlichaam wil niet meewerken :(

Da's natuurlijk prima als je allebei geen zin hebt maar niet als vriendinlief verwend wil worden 😇
pi_163103157
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:57 schreef Calico het volgende:

[..]

Hij heeft een hartslag, houdt zielsveel van me en doet alles voor me.

Alleen zijn onderlichaam wil niet meewerken :(

Da's natuurlijk prima als je allebei geen zin hebt maar niet als vriendinlief verwend wil worden 😇
Ik weet het niet hoor, maar als mijn vrouw roept "neem mij" of iets wat er maar een beetje op lijkt (serieus, een matige hint sta ik al klaar :') ) dan is dat al voldoende.

Ik vind het wat raar dat hij dan echt 0 emotie toont, wellicht gewoon een keer een open gesprek over voeren?
pi_163103212
Misschien is ie a-seksueel (serieuze opmerking)
pi_163103301
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:55 schreef vanzandvlietplein het volgende:

[..]

Kleed je sexy. Als ie dan nog niet toehapt vreemdgaan met je buurman.
Been there, done that.

Maar helaas heb ik geen lichaamsbouw waar ik me comfortabel bij voel (incl "plus size") dus ga het niet posten.

Wordt wel aan gewerkt om mijn lijf gezonder te krijgen trouwens....

Mijn partner zegt dat het hem niet uitmaakt en dat hij houdt van een maatje meer.

Maar na zoveel maanden geen initiatieven tot seks ben ik best onzeker van mezelf :(

Al wil hij geen seks, ik godverdomme wel! Ik droom zelfs van vreemdgaan, al zou ik dat zelf nooit doen.
pi_163103368
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:08 schreef Calico het volgende:

[..]

Been there, done that.

Maar helaas heb ik geen lichaamsbouw waar ik me comfortabel bij voel (incl "plus size") dus ga het niet posten.

Mijn partner zegt dat het hem niet uitmaakt en dat hij houdt van een maatje meer.

Maar na zoveel maanden geen initiatieven tot seks ben ik best onzeker van mezelf :(

Al wil hij geen seks, ik godverdomme wel! Ik droom zelfs van vreemdgaan, al zou ik dat zelf nooit doen.
Heeft waarschijnlijk niks met jou te maken. Zijn zoveel mannen met een laag libido, als het al zo zou zijn dat hij jou niet of minder aantrekkelijk zou vinden, dan nog zou hij waarschijnlijk als jij er op aan dringt met je het bed in willen duiken.
pi_163103374
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:08 schreef Calico het volgende:

[..]

Been there, done that.

Gewoon doen
pi_163103402
is hij 42 of jij?
pi_163103519
Al droom ik van vreemdgaan dan zou ik het niet doen.

*Shock aan alle volwassenen: de huidige generatie gaat niet zomaar vreemd!*

Ik wil eigenlijk weten hoe ik met zo iemand een seksleven onderhoud.

Als ik het voor de zoveelste keer aangeef bij mijn partner, dan wil ik dat hij mij ook een keer compleet de tyfus neukt 😫
  zaterdag 18 juni 2016 @ 01:24:58 #17
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163103536
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:47 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 18 juni 2016 @ 01:25:49 #18
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163103548
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:52 schreef Calico het volgende:

[..]

31 en 42.

Wij passen qua karakter, normen en waarden dus bij elkaar. Nu ervoor zorgen dat we seksueel een binding vinden.
Dat is het risico van zo'n ouwe lul. Dan moet hij wel rijk zijn, neem ik aan.
pi_163103974
Ik besef me dat niemand perfect is, maar trouwen met iemand die al jarenlang geen signalen van sexuele aantrekkingskracht tot je getoond heeft... ik vind het nogal een groot gebrek om voor lief te nemen.

Maar daar zit hem wellicht de knel... misschien zie je dit niet als een groot probleem omdat je er te makkelijk vanuit gaat dat dit een vormbare eigenschap van hem is.

Ietwat kort door de bocht, mannen zoeken vaak een partner in de (ijdele) hoop dat ze exact blijft zoals ze aanvankelijk is, terwijl vrouwen een partner zoeken die ze denken te kunnen kneden naar de ware. Veel relaties lopen stuk doordat de vrouw zich anders (of überhaupt) ontwikkelt dan de man voor ogen had, en/of doordat de man niet aan de veronderstelde kneedbaarheid kan/wil voldoen. En misschien niet eens weet dat dit van hem verwacht wordt.
pi_163104449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat is het risico van zo'n ouwe lul. Dan moet hij wel rijk zijn, neem ik aan.
Yeah... no
Ik val op een persoon. Niet op geld.
pi_163104726
Wat doet hij als je je naast hem in bed gewoon eens lekker uitgebreid gaat liggen vingeren? Gaat hij dan lekker slapen of doet hij dan toch gewoon gezellig mee?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 08:41:37 #22
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_163104846
Vraag het eens ff in een goed gesprek (waar je dus fatsoenlijk de tijd voor neemt en niet als jullie allebei moe van een dag werken met een bord nasi voor de tv zitten) aan hem...

En als een man zegt dat uiterlijk niet uitmaakt heb ik altijd mijn twijfels, zeker op het gebied van sexuele aantrekkingskracht. Dat maakt op dat vlak gewoon WEL uit.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_163105078
Ik vind het een vreemd verhaal. Bij een goede relatie hoort een goede fysieke band en dus ook sex.

En tijdje minder sex is bij ons gelukkig alleen rondom zwangerschap en bevalling geweest. Maar daarnaast hoort het er gewoon bij.

Beiden 'maken' zin voor elkaar. Wij vinden het onzin dat je in een lange relatie met alle behoeften van een ander rekening houdt, behalve sex. Misschien goed als jullie eens nadenken over de rol van sex in jullie relatie en komend huwelijk.

Wij zijn al wat langer samen een voor ons is sex een n belangrijke extra dimensie om dicht bij elkaar te komen en blijven. Juist in wat lastiger toen helpt dat om ergernis en frustratie te voorkomen en verminderen, zowel bij mij als mijn vrouw.

Hoe staan jullie hier in? Jij lijkt me al aardig gefrustreerd.... Hoe gaat dat later?
Whatever...
pi_163105083
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:47 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

lol
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163105191
Wellicht komt hij ergens anders al aan zijn trekken.
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')