Goed, vooral nu ik eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal prima dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed, vooral nu ik eenLol, wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal prima dus.
Baby darling doll face honey
Ja wat voor irritant joch dan. Iemand die achter je aan zat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gewoon wat daar staat, dat is het tbh. Wil je toch niet mee oud worden.
Life controlling, wilde alles weten wat ik ging doen/deed, bladiebla. Moest álles uitleggen. Godverjezus wat een eng mannetje is hij zeg, gelukkig was het maar voor een korte tijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat voor irritant joch dan. Iemand die achter je aan zat?
Nou, beterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Life controlling, wilde alles weten wat ik ging doen/deed, bladiebla. Moest álles uitleggen. Godverjezus wat een eng mannetje is hij zeg, gelukkig was het maar voor een korte tijd.
3 x mag je radenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoi opsonazi
Ben je nu een man of een vrouw
Snap er niks meer van
Whihi graagquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, beterklinkt gezellig
Kom maar bij mij knuffelen
vrouwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 x mag je raden
[..]
Whihi graagSamen met rodin pls
stuk?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
In slaap gevallen op de bank, en laptop op de grond gegooid
Ja, Rodin houdt niet op met schreeuwen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 x mag je raden
[..]
Whihi graagSamen met rodin pls
Ja goedzoquote:
Omg hele tijd gejammer dus?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Rodin houdt niet op met schreeuwen?weetniet wat er issss
hoezo man ingesteld danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goedzo
[..]
Omg hele tijd gejammer dus?![]()
ahwww
Ja maar als ik hem roep is het 'MAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' en als ik hem aanraak ook en eigenlijk bij alles en het is ook geen miauw nee en ahh so annoyiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goedzo
[..]
Omg hele tijd gejammer dus?![]()
ahwww
Ik zie het helemaal voor mij hoe hij aan het "roepen" isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik hem roep is het 'MAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' en als ik hem aanraak ook en eigenlijk bij alles en het is ook geen miauw nee en ahh so annoyi
Could bequote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo man ingesteld dan
Kreeg je te veel dms van vieze mannetjes
hahaha ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij hoe hij aan het "roepen" is![]()
misschien heeft hij buikkrampjes zoals bij baby's
kan dat wel eigk
[..]
Could be
okeeequote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij hoe hij aan het "roepen" is![]()
misschien heeft hij buikkrampjes zoals bij baby's
kan dat wel eigk
[..]
Could be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |