Ja knap is die nietquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ingeschreven bij een castingbureau, welke horrorproducent is nog op zoek?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]laat mijn vrienden in het aantal posts per dag maar niet horen
Alsof 'ie vrienden heeft.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof 'ie vrienden heeft.
Ik kap nu met off topic.
niet bjorn?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
Vind de stem van die nieuwe baard op die van Wim lijken.
Ik twijfel of hij niet gewoon een vette huid heeft?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Fles water erbij, hij droogt natuurlijk helemaal uit van het zweten.
het zit je wel hoog hequote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Ram in de morgen is een COS zonder zorgen
Ey, Jessie is schijt en schijtziek van Ramona die maar achter hem aanloopt. Ze schijnt zelfs achter hem te hebben gestaan en neukbewegingen te hebben gemaakt, hij is er niet van gediend.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
niet bjorn?
zelfde praattechnieken als bjorn
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ey, Jessie is schijt en schijtziek van Ramona die maar achter hem aanloopt. Ze schijnt zelfs achter hem te hebben gestaan en neukbewegingen te hebben gemaakt, hij is er niet van gediend.
Bij twijfel niet doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij niet gewoon een vette huid heeft?
ik had dus gelezen vanacht in bed, en ergste is nog dat andere mensen zeggen dat jessie nep doet om zich tegen fik uit te laten daarover???!!! Is gewoon je frustraties uiten gelijk nep?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ey, Jessie is schijt en schijtziek van Ramona die maar achter hem aanloopt. Ze schijnt zelfs achter hem te hebben gestaan en neukbewegingen te hebben gemaakt, hij is er niet van gediend.
Ik roep het al weken haar stem veranderd bij hem ze doet echt weirdquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik had dus gelezen vanacht in bed, en ergste is nog dat andere mensen zeggen dat jessie nep doet om zich tegen fik uit te laten daarover???!!! Is gewoon je frustraties uiten gelijk nep?![]()
Maar ik ben wel blijmaarja loeder ramona gaat best ver wel ver.
ze is overheersend aanwezig naar hem toe, en niet op een manier dat je er warm van wordquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik roep het al weken haar stem veranderd bij hem ze doet echt weird
Hoe weet hij dat dan, als ze achter hem stond?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerst wilde ze Bas daarna Jessie wie is next GJ of Robbie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik had dus gelezen vanacht in bed, en ergste is nog dat andere mensen zeggen dat jessie nep doet om zich tegen fik uit te laten daarover???!!! Is gewoon je frustraties uiten gelijk nep?![]()
Maar ik ben wel blijmaarja loeder ramona gaat best ver wel ver.
Misschien voelde hij de vetrollen? Zal wel tegen hem aan hebben staan rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat dan, als ze achter hem stond?
Nu valt het op hoe extreem gedrag ze vertoont (qua claimen terwijl er niks is)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:09 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Eerst wilde ze Bas daarna Jessie wie is next GJ of Robbie.
het maakt niet uit wie. Ze is op zoek naar de liefde en iedere vent voldoet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:09 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Eerst wilde ze Bas daarna Jessie wie is next GJ of Robbie.
ze maakt niet eens moves maar zit met andere dat te besprekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze denkt ook dat iedereen die zij wilt haar ook wilt
Ik heb geen medelijden met haar. Ze zit zelf geen minuut met haar omvang. Als dat werkelijk zo erg was loopt ze niet zo belachelijk rond in te strakke kleding.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nu valt het op hoe extreem gedrag ze vertoont (qua claimen terwijl er niks is)
ik had een softspot voor haar, maar nu ik dit zo zie echt niet meer, met dat rare gedrag wat ze vertoont, komt bijna wanhopig over
Als seks heeft en klaar komt gilt ze harder als de sirenes op de 1e maandag van de maand.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
het maakt niet uit wie. Ze is op zoek naar de liefde en iedere vent voldoet.
het gaat niet om haar omvang, maar om het gedrag wat ze vertoontquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:12 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met haar. Ze zit zelf geen minuut met haar omvang. Als dat werkelijk zo erg was loopt ze niet zo belachelijk rond in te strakke kleding.
Romy ook vertelde ze gisteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:13 schreef formule het volgende:
Oje, Rowena is ook al hoog sensitief, het is toch wat
DAT ZIJN ZE NIETquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:13 schreef formule het volgende:
Oje, Rowena is ook al hoog sensitief, het is toch wat
Aandacht denken dar ze super leuk is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:14 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het gaat niet om haar omvang, maar om het gedrag wat ze vertoont
jammer dat ze dat niet door heeft, want ze heeft leuke momenten (als ze niet zo dramaqueen doet)quote:
Ze kan leuk zijn als ze de waarheid zegt tegen iemand. Lijkt wel of er alleen probleem mensen in Utopia zitten. Ze hebben allemaal wat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
jammer dat ze dat niet door heeft, want ze heeft leuke momenten (als ze niet zo dramaqueen doet)
het zegt idd wat over watvoor type mens het is, zeker geen afspiegeling van de samenlevingquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:17 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze kan leuk zijn als ze de waarheid zegt tegen iemand. Lijkt wel of er alleen probleem mensen in Utopia zitten. Ze hebben allemaal wat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
het zegt idd wat over watvoor type mens het is, zeker geen afspiegeling van de samenleving![]()
![]()
en als dat wel zo is dan wil ik dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |