abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juni 2016 @ 23:02:22 #226
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_163252783
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:32 schreef popolon het volgende:
Pacers met een steal. Young binnen van BKN die er eigenlijk niks voor terugkrijgen. :')
Standaard Brooklyn move dus :+
Trotse Belg.
pi_163253016
Effe serieus die class van 2016 is buiten Simmons en Ingram niet super goed ofzo toch? Wat zijn ze allemaal aan het doen joh.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 24 juni 2016 @ 01:02:29 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_163255793
-

[ Bericht 100% gewijzigd door PowerLoungen op 24-06-2016 02:54:24 ]
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 24 juni 2016 @ 02:54:17 #229
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_163256899
OKC :')

Ibaka ruilen voor Oladipo Ilyasova en de rechten van Sabonis :') _O-
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 24 juni 2016 @ 03:14:17 #230
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_163257074
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 02:54 schreef PowerLoungen het volgende:
OKC :')

Ibaka ruilen voor Oladipo Ilyasova en de rechten van Sabonis :') _O-
Euh, lijkt me een meer dan prima trade.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 24 juni 2016 @ 05:19:08 #231
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_163257928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 03:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Euh, lijkt me een meer dan prima trade.
Mensen onderschatten Ibaka . Maar ze krijgen wel iets meer diepte
Weet niet of dit Durant tevreden stelt
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:48:37 #232
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_163258883
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 05:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mensen onderschatten Ibaka . Maar ze krijgen wel iets meer diepte
Weet niet of dit Durant tevreden stelt
Met Adams en Kanter zijn we redelijk voorzien in bigs.
Oladipo is een verbetering ten opzichte van Roberson (op het moment tenminste, Roberson speelde aardig goed in de playoffs) en Ibaka leek ondanks z'n leeftijd enigszins op de weg naar beneden. Waiters zal wel weggaan denk ik zo, dat is wel jammer.

Ilyasov zal wel gewaived worden, blijkbaar is z'n contract 8.4 miljoen als hij speelt en slechts 0.4 miljoen als hij gewaived wordt. Deze trade levert dus ook nog eens wat capspace op en een rookie.

Anyway, ik ben geen doorgewinterde NBA volger, maar ik denk dat deze trade voor ons (OKC) best goed uit pakt. Lijkt ook de algemene mening te zijn als ik het hier en daar lees.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_163259836
Maar... Chitown gaat voor Durant ofzo?

Thad Young erbij is ook wel nice. Indiana gaat zowaar eens attractief fastball spelen?
:D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 24 juni 2016 @ 09:25:45 #234
426493 crew  PippenScottie
pi_163260356
De Kings. Hebben een potentiële franchise player in DeMarcus Cousins.. Draften vorig jaar een center en halen Kostas Koufos.
Nu draften ze weer twee centers. :N

Milwaukee neemt de gok met Thom Maker, een Giannis-achtige speler, maar dan nog een centimeter of 8 langer. Als dat gaat werken worden de Bucks echt een heerlijk team.

Toronto verneukt de pick van de Knicks door Jakob Poeltl te kiezen.

Minnesota kiest voor een point guard. Met de ontwikkeling van LaVine vrees ik voor einde tijdperk Rubio bij de Wolves.

Veel internationale spelers in deze draft.

OKC.. Ik was eerst in shock, maar dit pakt best goed uit. Oladipo >>>> Waiters en Steven Adams en Kanter zijn precies de spelers die de Thunde nodig heeft. Aanvallende rebounds, hustle (Adams) en instant offense (Kanter). De ploeg heeft Ibaka niet nodig als scorer.
Ik heb het idee dat Sabonis een heel grote meneer gaat worden.
pi_163260569
Gerucht is dat Bulls Butler wilde traden voor LaVine of Rubio en #5 pick Kris Dunn, maar dat gaat niet door.
Demain, on roule
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:43:13 #236
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_163260725
Lol...Kings weer op zijn Kings bezig. Niemand die er iets van snapt :{ In Divac we trust :D
Trotse Belg.
pi_163263544
boogiecousins twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 03:13:48 Lord give me the strength 🙏🏿 reageer retweet
pi_163263657

Ben zo ontzettend blij dat Cavs gewonnen hebben. LeBron is God.

Chasedown block van LeBron op Iggy >>> Tayshaun op Reggie.

LeBron carriet ze vroeg in het 4e, Kyrie met dat clutch 3'tje, dan die defense van Love op Curry to end the game. How fitting.

Wil nog zoveel meer schrijven over deze fantastische game 7. Man man man, I was crying when the Cavs won :) LeBron is zo outta this world goed geweest. 3e triple-double ooit in een game 7. Bijvoorbeeld.

Z'n stats zijn niet normaal goed, ook al verwacht je ze.

Iedereen droeg z'n steentje bij. JR met 8 punten aan begin 2e helft. Kyrie met 12? punten in het 3e kwart, met daarbij z'n agressiviteit, z'n and1's. Love met z'n offensive rebounds vroeg in de game. Shumpert met een 4-point play. Man did I love this team.

LeBron nu sws top 10 aller tijden, right? De performance die hij vorig jaar én dit jaar neerzette is bizar goed. Daarom ben ik blij dat ze gewonnen hebben, omdat je anders altijd zou horen 'ja maar ze gingen wel 0-2 in die Finals'. Ook al was het zo, dan nog steeds was het zo bizar goed. Grappig, hoe zoveel dingen kunnen afhangen van 1 kwart (want stond het niet iets van 72-70 aan het einde 3e?)

Cavs 1e team dat terugkomt van 3-1 in de Finals.
Verslaan beste RS team ooit (73-9)
Verslaan de back-to-back MVP, 1st unanymous MVP
Best player in the world was de afgelopen 2 jaar toch zeker Curry? Not anymore. New sheriff KING in town.
Om maar niet te spreken over de 52. Het is onbeschrijvelijk hoe groot de prestatie van de Cavs en zeker LeBron is geweest.
En shoutout naar Kyrie, die na een zeer matige 1e 2 games ook fan-tas-tisch speelde en mano-a-mano de MVP naar huis speelde.
De emotie van LeBron gelijk na de laatse zoemer gaf mij zoveel kippenvel en voldoening.

Gotta love sports, so much more than just a game.
Only the strong survive
pi_163264603
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
De Kings. Hebben een potentiële franchise player in DeMarcus Cousins.. Draften vorig jaar een center en halen Kostas Koufos.
Nu draften ze weer twee centers. :N
:')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:49:48 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_163266490
Draft van dit jaar was vrij matig als ik 't moet geloven dus het blijft even afwachten. In SvG we trust. :7
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:08:10 #241
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_163267015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:39 schreef TheGOAT het volgende:

Ben zo ontzettend blij dat Cavs gewonnen hebben. LeBron is God.

Chasedown block van LeBron op Iggy >>> Tayshaun op Reggie.

LeBron carriet ze vroeg in het 4e, Kyrie met dat clutch 3'tje, dan die defense van Love op Curry to end the game. How fitting.

Wil nog zoveel meer schrijven over deze fantastische game 7. Man man man, I was crying when the Cavs won :) LeBron is zo outta this world goed geweest. 3e triple-double ooit in een game 7. Bijvoorbeeld.

Z'n stats zijn niet normaal goed, ook al verwacht je ze.

Iedereen droeg z'n steentje bij. JR met 8 punten aan begin 2e helft. Kyrie met 12? punten in het 3e kwart, met daarbij z'n agressiviteit, z'n and1's. Love met z'n offensive rebounds vroeg in de game. Shumpert met een 4-point play. Man did I love this team.

LeBron nu sws top 10 aller tijden, right? De performance die hij vorig jaar én dit jaar neerzette is bizar goed. Daarom ben ik blij dat ze gewonnen hebben, omdat je anders altijd zou horen 'ja maar ze gingen wel 0-2 in die Finals'. Ook al was het zo, dan nog steeds was het zo bizar goed. Grappig, hoe zoveel dingen kunnen afhangen van 1 kwart (want stond het niet iets van 72-70 aan het einde 3e?)

Cavs 1e team dat terugkomt van 3-1 in de Finals.
Verslaan beste RS team ooit (73-9)
Verslaan de back-to-back MVP, 1st unanymous MVP
Best player in the world was de afgelopen 2 jaar toch zeker Curry? Not anymore. New sheriff KING in town.
Om maar niet te spreken over de 52. Het is onbeschrijvelijk hoe groot de prestatie van de Cavs en zeker LeBron is geweest.
En shoutout naar Kyrie, die na een zeer matige 1e 2 games ook fan-tas-tisch speelde en mano-a-mano de MVP naar huis speelde.
De emotie van LeBron gelijk na de laatse zoemer gaf mij zoveel kippenvel en voldoening.

Gotta love sports, so much more than just a game.
Leuk verhaal, maar al die krampachtige Engelse termen kan je achterwegen laten :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 15:50:43 #242
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_163269352
Oladipo. ;( Een hartbrekende trade, want wat is dat een held, maar we moesten iets met hem doen, want volgend jaar zou hij de max benaderen en dat is hij niet waard. Althans, ik geef dat geld liever deze zomer aan Fournier.

Ibaka er voor terug en hij is op zich de perfecte speler voor ons. Nog altijd maar 26 (als 't goed is ;)) en een wat grotere rol kan helpen. Maar wel maar één jaar contract.. als dat contract verlengd kan worden is het een goede trade, anders een drama.

Voor OKC een mooie trade, al doen ze wel heel makkelijk alsof ze Ibaka even kunnen vervangen met Adams en Kanter. Daar zijn die twee toch wel erg wisselvallig voor. Maar in ieder geval cap space en met Victor een soort mooie combi van Waiters en Robinson.
pi_163269388
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar al die krampachtige Engelse termen kan je achterwegen laten :')
Dit, hinderlijk is dat
  vrijdag 24 juni 2016 @ 22:41:56 #244
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_163277811
World_Wide_Wob twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 22:23:34 SHOTS FIRED: "I don't know why I was traded, but, I would like to tell them thank you."https://t.co/1cZ3F6ta56 reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD
pi_163279629
Weer eens een hele NBA pot gezien, maar blijf verbijsterd door al die time-outs. Steeds als de wedstrijd lekker dreigt te ontbranden, is er weer zo'n onding.

Flinke choke van Curry. Trashtalk van James & Co had z'n effect. Sowieso de hele GSW, op Green na, met gespannen koppies ipv de focus van de Cavaliers.

En voor James is er maar een emoticon die recht doet: _O_. Wat een cijfers. En nog meer: voor de tweede keer in z'n carrière transformeert hij eigenhandig de Cavs van lelijk eendje naar title contender. En nu ook mét ring. Een van de beste sportprestaties ooit.
pi_163347243
Overigens leuk detail in een knotsgekke draft. De #10 pick, Thon Maker, van de Bucks schijnt 23 te zijn in plaats van 19. Waren al langer twijfels over zijn leeftijd. Kan mij overigens niet voorstellen dat John Hammond deze informatie niet heeft/had.

https://www.reddit.com/r/(...)_probably_far_older/
pi_163354747
Thon Maker said that the rumors that came out alleging he was older than 19 years old did not bother him.
"It did get to me in terms of me hearing about it, but it didn't get to me personally because if it were true, I'd probably be like sideways about it, but it's not true, so I'm comfortable," Maker said. "I'm not angry or anything. I've got to learn what I can say and what I can't say now."
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_163364385
http://allball.blogs.nba.(...)le/?ls=iref:nbahpt3c

En wat over Maker geldt, geldt ook voor Ibaka. Die schijnt pas 27 te zijn oid, maar zijn statistieken die achteruit gaan passen meer bij iemand van 31.

https://m.reddit.com/r/nb(...)der_than_his_listed/

Hier met de stats erbij. Komt toch vrij overtuigend over op mij.
Herinner mij ook nog een Nigeria u-21 voetbal team, wat eruit zag als een u-30 team :P
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 28 juni 2016 @ 11:56:04 #249
426493 crew  PippenScottie
pi_163364838
Mamadou Ndiaye, Senegalees, 7 ft 6 en zojuist een contract getekend bij de Golden Statw Warriors is misschien ook ouder dan 23.

Hier zien we hem tijdens een high school wedstrijd:



Nou is die gast ook fucking huge natuurlijk, maar toch...
pi_163366321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:37 schreef TheGOAT het volgende:
http://allball.blogs.nba.(...)le/?ls=iref:nbahpt3c

En wat over Maker geldt, geldt ook voor Ibaka. Die schijnt pas 27 te zijn oid, maar zijn statistieken die achteruit gaan passen meer bij iemand van 31.

https://m.reddit.com/r/nb(...)der_than_his_listed/

Hier met de stats erbij. Komt toch vrij overtuigend over op mij.
Herinner mij ook nog een Nigeria u-21 voetbal team, wat eruit zag als een u-30 team :P
Mja bij Ibaka is nul bewijs. Ja dat zn stats dalen, maar dan kun je ook 10 andere USA spelers benoemen (zoals ook gedaan wordt bij Kyrie Irving bv.).
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')