abonnement Unibet Coolblue
pi_461458
Weet iemand de e-mail adressen van de Bus passagiers? Want laatst hoorde ik Zoë (wie anders) weer eens zeuren over gemene mailtjes die ze kregen had.
dus weet iemand ze?
  zaterdag 11 november 2000 @ 19:00:13 #2
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_461554
Ja, ik..

Danny

pi_463177
Zou je ze dan even willen neerzetten? Of anders vertellen hoe je ze te weten bent gekomen?
  zondag 12 november 2000 @ 17:27:30 #4
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_463667
Ik ben FC-beheerder van Zoë en sta goed in contact met haar famillie .. vandaar

Groetjes,
Danny

pi_465097
De meeste mailtjes die ze krijgen zijn toch wel van familie of vrienden , ze mochten allemaal 5 e-mail adressen opgeven die er met voorrang doorheen komen.
Volgens mij komen e-mail van kijkers maar heel sporadisch aan (misschien alleen via de fanclub) en zijn deze toch wel gescreend.
Volgens mij was het de chat waar zoe zo veel problemen mee had.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_465119
Als je niet van plan bent om te mailen hoe geweldig en fantastisch dat stelletje mafkezen in die Bus zijn, kun je jezelf beter de moeite besparen. Alleen positieve mails komen door en dan nog moet je mazzel hebben. Enkel als je een band hebt met een bus passagier (of een fanclub...zie Danny) dan heb je voorang.

Ik zou er geen mail aan verspillen. Kun je beter bij de omheinig , mocht De Bus eens in de buurt staan, wat schreeuwen. Weet je zeker dat ze het horen Of je moet een fan zijn natuurlijk. Dat geval met Zoë betrof een doorgeglipt berichtje tijdens de chat. Zullen ze nu ook wel beter screenen denk ik. (lees censureren)

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')