Ja, maar DGK was een duur programma in vergelijking hiermee, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:17 schreef WSA het volgende:
[..]
Volgens Albert Verlinde niet, het is te duur voor het aantal kijkcijfers.
Uiteindelijk is het zo ook DGK gegaan.
En dat ik-ben-bijna-dood toontje van Vicquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:16 schreef sjampoeh het volgende:
dat gehang in bed hangt me ook de keel uit
Dus? Meedoen is meedoen.quote:
Ik heb geen inzicht in de cijfers maar dat valt nog wel mee denk ik. Er dienen zich nog steeds sponsors aan dus het zit wel goed hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar DGK was een duur programma in vergelijking hiermee, toch?
Rowena doet niet mee...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
Rob is er in utopia achter gekomen hoe intelligent hij eigenlijk is
Wat een clown is die Rob ook....
dus door veel zitten en bier zuipen kom je daar achter?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
Rob is er in utopia achter gekomen hoe intelligent hij eigenlijk is
Wat een clown is die Rob ook....
Oeps ja, ik zie het, solly.quote:
Niet.Alleen Gina en Vicky.quote:
Zal weinig verschil inzitten, alle bewoners krijgen een dagvergoeding, daarnaast de regie,redactie en bijkomende kosten voor de loods.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar DGK was een duur programma in vergelijking hiermee, toch?
En veel stagiaires die kosten niets tot weinigquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:21 schreef WSA het volgende:
[..]
Zal weinig verschil inzitten, alle bewoners krijgen een dagvergoeding, daarnaast de regie,redactie en bijkomende kosten voor de loods.
Ja, maar in DGK konden ze allemaal dure dingen bestellen. Geen probleem met drank. Alles werd aangerukt. Optredens, gasten, noem maar op. Ik vond het wel erg decadent.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:21 schreef WSA het volgende:
[..]
Zal weinig verschil inzitten, alle bewoners krijgen een dagvergoeding, daarnaast de regie,redactie en bijkomende kosten voor de loods.
Die stagiaires zaten gelukkig niet zo vaak te rammen op de SL knop. Daar kon je nog van de opstootjes genieten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En veel stagiaires die kosten niets tot weinig
Dat waren dan ook " miljonairs"quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar in DGK konden ze allemaal dure dingen bestellen. Geen probleem met drank. Alles werd aangerukt. Optredens, gasten, noem maar op. Ik vond het wel erg decadent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |