quote:Cox shot three times
Gunman shot MP three times and stabbed her multiple times with foot-long knife while repeatedly shouting 'Britain First', witness claims
A man who runs a nearby cafe said he believed the gunman shot MP Jo Cox three times - including once in "the head area" - before stabbing her multiple times with a "foot-long knife".
Clarke Rothwell said that, as the man stabbed Mrs Cox, he shouted: "Britain First, Britain First, Britain First."
He said: "Three times she was shot, the initial time which then she dropped to the floor and two more times.
"The third time he got close proximity he shot her round the head area."
He added: "In the meantime he was stabbing her as well, he was stabbing her with his knife."
Mr Rothwell said there was blood everywhere at the scene.
Asked if he thought Ms Cox had intervened in a dispute he said he understood the altercation was "always between the guy carrying the gun and the lady that got shot".
Mr Rothwell added: "He was stabbing her with a footlong knife multiple times while shouting Britain First, Britain First, Britain First."
Wat een debiel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]Vraag me uberhaupt of ze dit wel kan overleven als je dit leest
(Mits het klopt)
Ik vind de manier waarop er op die Engelse attributen word gereageerd veel meer randdebiel, en dat is precies wat ze willen laten zien, de vijandigheid waarop veel moslims reageren op alles wat Engels is. Maar goed, ik begrijp dat jij dat liever wegwuift.quote:
Sjeesus. Wat een bruut geweld.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:37 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me uberhaupt of ze dit wel kan overleven als je dit leest
(Mits het klopt)
Ze provoceren moedwillig en een reactie daarop is bewijs van vijandigheid? Oké.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:59 schreef Hathor het volgende:
Ik vind de manier waarop er op die Engelse attributen word gereageerd veel meer randdebiel, en dat is precies wat ze willen laten zien, de vijandigheid waarop veel moslims reageren op alles wat Engels is. Maar goed, ik begrijp dat jij dat liever wegwuift.
Kijk die fimpjes nou maar gewoon, dan komt de ware aard van veel moslims naar boven. Je moet het wel WILLEN zien natuurlijk, en ik begrijp dat dat voor sommigen moeilijk is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze provoceren moedwillig en een reactie daarop is bewijs van vijandigheid? Oké.
Of misschien zou jij die plaat voor je harses eens weg moeten halen.quote:
Meestal zijn het kogelregens die van rechts komen, dus het valt mee deze keer.quote:
De moslims die zo heftig reageren zijn net zo goed randdebielen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk die fimpjes nou maar gewoon, dan komt de ware aard van veel moslims naar boven. Je moet het wel WILLEN zien natuurlijk, en ik begrijp dat dat voor sommigen moeilijk is.
Edit: met een Engelse vlag of shirt rondlopen is tegenwoordig al provoceren zie ik.![]()
Ahh...deed dat nou pijn?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De moslims die zo heftig reageren zijn net zo goed randdebielen.
Al plannen gemaakt om met Nederlandse vlaggen en oranje shirts door de Schilderswijk te marcheren?quote:
Terroristische aanval dus?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]Vraag me uberhaupt of ze dit wel kan overleven als je dit leest
(Mits het klopt)
Wat wil je met deze post zeggen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Een terrorist die daadwerkelijk zijn vijand aanvalt, in plaats van van random mensen op straat. Dat maak je niet vaak meer mee.
De volgende keer dat er een afgehakte varkenskop door de ruit van de lokale halalslager gaat is het ook geen vijandigheid toch? Moet je maar niet je cultuur laten zien aan andere mensen, dat is provocerend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze provoceren moedwillig en een reactie daarop is bewijs van vijandigheid? Oké.
Het verzet in optima forma.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:15 schreef Nielsch het volgende:
Is bij user Braindead2000 de vlag al uit? Dit is toch wat hij wil; kogels voor linkse landverraders.
Wat wil jij uit die post halen? Jippie mensen worden neergeschoten? Nou nee, maar als mensen doorslaan om ideologische redenen heb ik liever dat ze zich richten op politici die daar mede verantwoordelijk voor zijn, dan op kroegen, voetbalwedstrijden en concerten.quote:
Als je zelden meer ziet dat er gerichte aanslagen gepleegd worden is het misschien handig om wat vaker de krant te lezen. Dit jaar al zijn aanslagen op militairen en politie agenten geregeld voorgekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat wil jij uit die post halen? Jippie mensen worden neergeschoten? Nou nee, maar als mensen doorslaan om ideologische redenen heb ik liever dat ze zich richten op politici die daar mede verantwoordelijk voor zijn, dan op kroegen, voetbalwedstrijden en concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |