Is een man bun ook niet erg hip?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
@ wonderer
Ik was daar gisteravond tm vanochtend.Ik zal er rekening mee houden dat jij die reep ook chill vindt haha.
@ Ang3l
Precies wat een hipster zou antwoorden.
Ik pas me aan bij jouw moodquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Gemene nicht die Peter, beetje inkoppertjes geven.
O really?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, Ang3l doet er idd ook wel alles aan om er als een hipster uit te zien.
Ik ben t van Peter gewendquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Gemene nicht die Peter, beetje inkoppertjes geven.
Volgens mij moet je je definitie kennis wat bijschaven jongemanquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
@ wonderer
Ik was daar gisteravond tm vanochtend.Ik zal er rekening mee houden dat jij die reep ook chill vindt haha.
@ Ang3l
Precies wat een hipster zou antwoorden.
Ja, ik las ook dat ie extra dik wasquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:51 schreef wonderer het volgende:
Niet uitgescheurd, maar er moesten wel tangen en extra personeel bij komen.
Ik heb je gisteren geoutnerd. Pen & paper RPG.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Omg. Mijn nerd alert gaat af. Videokaart benchmarks gelekt.
Pen & paper RPG? Wat is dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren geoutnerd. Pen & paper RPG.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Met tegenzin. Maar toch.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gister een stukje van de paars groene op. Best ok. maar snap de tony hype nog steeds niet echt. Er is zoveel betere chocolade te krijgen. Vind t meer een hipster hype ding.
quote:
Zoiets als AD&D (Dungeons and Dragons). Maar wij spelen Vampire: The Masquerade.quote:A tabletop role-playing game, pen-and-paper role-playing game, or table-talk role-playing game is a form of role-playing game (RPG) in which the participants describe their characters' actions through speech. Participants determine the actions of their characters based on their characterization,[1] and the actions succeed or fail according to a formal system of rules and guidelines. Within the rules, players have the freedom to improvise; their choices shape the direction and outcome of the game.[
Idem. De smaken zijn echt niet speciaal. Ik heb zo vaak een reep gehad en dan proef ik de smaak die er op staat niet eens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:07 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Met tegenzin. Maar toch.
Waarom met tegenzin?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:07 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Met tegenzin. Maar toch.
Ohhh klinkt leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zoiets als AD&D (Dungeons and Dragons). Maar wij spelen Vampire: The Masquerade.
[ afbeelding ]
Dit dus. Most overrated hipster chocolate bar EVER.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Idem. De smaken zijn echt niet speciaal. Ik heb zo vaak een reep gehad en dan proef ik de smaak die er op staat niet eens.
Had eens Lemon cheesecake oid, smaakte gewoon naar chocolade met af en toe een stukje biscuit erin.daar gaat dan 3 eurie.
Dankjewel. Ben het er mee eens.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit dus. Most overrated hipster chocolate bar EVER.
Nou moest ik weer googlenquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh klinkt leuk.
Iemand anders hier interesse in GPU's?
Maar B&J vind ik, ondanks de prijs, ook wel echt lekker.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankjewel. Ben het er mee eens.
Heb nu wel 17 bakken B&J in mijn vriezer staan though
Zit zo'n supermarktje in de buurt die eens per half jaar B&J bakken voor 1,50 heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar B&J vind ik, ondanks de prijs, ook wel echt lekker.
Vooral karamelsutra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |