Dan zal je vader over een half jaar in het diepste geheim wel vertellen dat er ook een Mario-kart game naar de NX komtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij Nintendo en hij vertelde me dat er een nieuwe Mario-game komt voor NX
Zo gaaf.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:03 schreef 2dope het volgende:
Darksiders remastered voor huidige generatie consoles en pc
Toffe Wii U-game incoming
ben benieuwd of de NX het uberhaupt aan kan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is één van mijn most anticipated niet-Nintendo games. Ben benieuwd of die nog naar WiiU komt, en of er een NX-versie komt.
NX draait Zelda: Breath of the Wild, natuurlikk kan dat ding Yooka aanquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ben benieuwd of de NX het uberhaupt aan kan.
Hoe de NES mini opeens een big fail lijkt. Ik wil cartridges!quote:
Nee dankje, een stapel van 25 3DS sized cartridges raak je geheid kwijtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:26 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Hoe de NES mini opeens een big fail lijkt. Ik wil cartridges!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:17 schreef Aether het volgende:
Internet Archive zet dertien jaargangen Nintendo Power-magazine online.
[ afbeelding ]
Awesome much!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dank veur het delen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
quote:“What is interesting is that we can play through HDMI, but there will be different modes of how we will see the screen – a mode simulating the retro aspect of our old CRT screens, there will be a mode which can be at the resolution of the modern screens in 4:3 format, and a pixel perfect mode which will display each pixel as a square, so people can have fun with this too.”
Als ik terugdenk aan Club Nintendo had ik ook maanden, zo niet jaren sterren apart liggen tot er eindelijk iets leuks tevoorschijn kwam. Zelden downloadcodes (op het einde na), een enkele leuke goodie etc.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
My Nintendo is nog niet echt een waardige opvolger van Club Nintendo is het wel? Heb nu bijna 3000 platina punten maar kan er niets mee... Zelda Picross was tof en sindsdien hebben we niets meer gekregen dat de moeite is.
De kortingen op Games zijn ook niet interessant, alle games die ik wil heb ik al.
Die gold coins zijn helemaal nutteloos trouwens, dan was het originele spaarprogramma tien keer beter aangezien je daar direct geld mee spaarde.
Jammer.
In oktober gaan ze door de shredderquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan Club Nintendo had ik ook maanden, zo niet jaren sterren apart liggen tot er eindelijk iets leuks tevoorschijn kwam. Zelden downloadcodes (op het einde na), een enkele leuke goodie etc.
Het kan allemaal veel beter, ik hoop dat dat mettertijd goedkomt net als Club Nintendo. Tot die tijd gaan mijn coins nergens heen
Ach ja, gegeven paard etcquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan Club Nintendo had ik ook maanden, zo niet jaren sterren apart liggen tot er eindelijk iets leuks tevoorschijn kwam. Zelden downloadcodes (op het einde na), een enkele leuke goodie etc.
Het kan allemaal veel beter, ik hoop dat dat mettertijd goedkomt net als Club Nintendo. Tot die tijd gaan mijn coins nergens heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |