Daar geloof ik niet in, iedereen heeft wel iets om onzeker over te zijn. Hoe stoer ze ook overkomenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen best mensen zijn die niet onzeker zijn hoor. Lijkt me voorbarige conclusie
Nou een mens is nooit echt 100% zeker van zich zelf. Echt niemand bijna dat is wel heel bijzonder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen best mensen zijn die niet onzeker zijn hoor. Lijkt me voorbarige conclusie
Psychopaten zullen het denk ik een stuk minder ervaren, net als elke andere willekeurige emotie overigensquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, iedereen heeft wel iets om onzeker over te zijn. Hoe stoer ze ook overkomen
Ik ben een psychopaat en heb ook onzekerheid.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychopaten zullen het denk ik een stuk minder ervaren, net als elke andere willekeurige emotie overigens
Waarom denk je dat je een psychopaat bent?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ben een psychopaat en heb ook onzekerheid.
was een grapje zou wel erg zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je een psychopaat bent?
Zullen er vast ook wel iets van voelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychopaten zullen het denk ik een stuk minder ervaren, net als elke andere willekeurige emotie overigens
En al dan niet gebaseerd op vroegerquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er vast ook wel iets van voelen.
Valt wel mee. Genoeg topmanagers in het bedrijfsleven hebben psychopatische trekjesquote:
Eerder sociopaat dan psychopaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Genoeg topmanagers in het bedrijfsleven hebben psychopatische trekjes
Ja, wereldvreemde boer. Een psychopaat beteknt niet dat je Jack the Ripper bentquote:
Impulsief, onverantwoordelijk, geen lange termijn doelen, afwijkend gedrag als kindquote:
oeh geprikkeld is die hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wereldvreemde boer. Een psychopaat beteknt niet dat je Jack the Ripper bent
Dan is de hele wereld wel een psychopaat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Impulsief, onverantwoordelijk, geen lange termijn doelen, afwijkend gedrag als kind
Ja, je bent echt intens dom. Dat irriteertquote:
Misschien is de hele wereld wel een psychopaatquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de hele wereld wel een psychopaat.
Die kenmerken komen bij zoveel aandoeningen voor. Of misschien hoort dat wel gewoon bij het mens zijn.
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je bent echt intens dom. Dat irriteert
Intens dom nog wel nou nou man manquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je bent echt intens dom. Dat irriteert
Intens dom en meer verdienden als jou.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is de hele wereld wel een psychopaat
Dat kan goed inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Intens dom en meer verdienden als jou.
Maar ik was even vergeten dat jij te nuchter bent voor labelsquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de hele wereld wel een psychopaat.
Die kenmerken komen bij zoveel aandoeningen voor. Of misschien hoort dat wel gewoon bij het mens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |